Gå til innhold

Skjermproblem, Dell 500m

VLH

Anbefalte innlegg

Sliter litt med en Dell500m. Skjermen blinker hele tiden, dvs lysstyrken varierer. Virker som om den går inn og ut av strømsparemodus med noen sekunders mellomrom. Har endret i strømalternativer men det hjelper ikke....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det slik at den flimrer raskt, at det virker som strømmen er varierende? Har noe slikt på min egen, men det er bare når den går på ekstrabatteriet i mediabay. Når den kobles på nett eller går på primærbatteriet, gir det seg. Oppgrader til bios A06, det kan hjelpe. Skal ha min på service for å finne ut av det...

Lenke til kommentar

Den flimrer slik med et par sekunders mellomrom. selv om den er koblet til strømnettet. Skal ringe Dell, er garanti og siden det er moderen sin pc vil jeg ikke mekke for mye selv.

Glad jeg kjøpte Tundra 1555 til meg selv!

Lenke til kommentar
Den flimrer slik med et par sekunders mellomrom. selv om den er koblet til strømnettet. Skal ringe Dell, er garanti og siden det er moderen sin pc vil jeg ikke mekke for mye selv.

Glad jeg kjøpte Tundra 1555 til meg selv!

Fordi du har vært uheldig med en m500 maskiner, finnes det noen millioner andre som har fått et som fungerer, da.

Anyhow, har du test med og uten batteri når den er koblet til strømnettet?

Det kan være driverproblemer som gjør at den skifter mellom forskjellige strømmodus. Prøv å avinnstalere og legge inn nye drivere for chipsett, strømsparing m.m.

Det tyder på at det er en garantisak, ja, men du bør først ta kontakt med dells kundeservice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...