Manx Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Jeg har et Chiftec big tower og lurte på om noen har brukt en nibbling cutter til å lage hull i toweret med. Det står at den klarer 1mm stål, vil den klare jobben med toweret mitt? Har en liten plan om å lage et lite vifte hull i toppen til en titan 120x120mm, og jeg skal skjære ut et vindu i døren etter vært. Endret 22. november 2003 av MU26599 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Det skal visst vere drittungt å skjere i stål med den der.. Bruk heller et holbor og/eller stikksag om du har det tilgjengelig. Endret 22. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg har Chieftec Matrix Midi Tower og selvsagt Nibblingkutter. Den klarer jobben bra, men du bør tenke på hendene dine vis det er store hull du skal lage. Til vifta i toppen er Nibblingkutter'n helt grei, jeg har også en 12cm X 12cm Titan vifte der. Resultatet vart egentlig ganske bra Men til vinduet, bruk for all del ikke Nibbleren, jeg fikk to store sår(Minna om brannsår) Lykke til.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Det er mest aktuelt og bruke den til viften jeg skal sette inn i toppen, kommer vel til å bruke sag til døra. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Bruk en elektronisk "saks" .. det er det letteste du kan få til. Går nesten av seg selv og kan klippe flerne millimeter !!!!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Bruk en elektronisk "saks" .. det er det letteste du kan få til. Går nesten av seg selv og kan klippe flerne millimeter !!!!! Hvor kan jeg få tak i en og koster den mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå