Lisbeth Grendal Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Vått element Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Er det rumpetroll på gang? Det ble et fargerikt og vakkert bilde synes jeg. Lyset gjorde susen. Fine begge variantene. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Flotte bilde...r LG Liv laga? God søndag ! M v h Leif Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Er det rumpetroll på gang? Det ble et fargerikt og vakkert bilde synes jeg. Lyset gjorde susen. Fine begge variantene. Javisst, her blir det nok rumpetroll Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Helene Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Flotte bilde...r LG Liv laga? God søndag ! M v h Leif Ja, Leif, her er det nok mange liv laga. Det kommer til å yre av rumpetroll Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Flotte bilde...r LG Liv laga? God søndag ! M v h Leif Ja, Leif, her er det nok mange liv laga. Det kommer til å yre av rumpetroll Tusen takk for hyggelig kommentar Bare hyggelig Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Trodde jeg hadde kommentert dette, men har kanskje rota med hue mitt - igjen. Jeg ser nå at her er snakk om rumpetroll så da passer kanskje mitt inntrykk av et abstrakt uttrykk helt inn i sammenhengen. Uansett så sitter jeg her og lurer på et 5-6 mm kutt til høyre og så et nede som gjør at den mørke trekanten nede i hjørnet forsvinner. Du kan jo scrolle ned og dekke trekanten for å se om det har noe for seg? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg