Gå til innhold

Deus ex 2 demo er ute

Anbefalte innlegg

Forresten rart at det går så dårlig med GF4... sjekket nå nettopp hvor mange fps jeg får. med 1024*768, alle detaljer på fullt 6xAA og 4xAF får jeg mellom 28 og 80 fps. Det varierer en del mellom utendørsområdet og inne i huset. Det laveste jeg greide å få på begynnelsen av demo'en med disse innstillingene var altså 28fps

Så rart... du har jo et av de nyeste skjermkortene. Raedon 9800 Pro er det beste på markedet.

Dette er med 6xAA! Det burde jo gå helt fint på et GF4 uten AA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

uhm, dette var meget meget skuffende.

spillet ser ikke bra ut, samt at det er choppy as hell på min p4 3ghz 800 abit ic7

512 mb pc 3200 ddr og gf4 ti 4400. investerer i nytt skjermkort i desember, tviler dog på at jeg kommer til å spille dette spillet spesielt mye.

Lenke til kommentar

Mener at spillet i utgangspunktet kjører på den samme utgaven av unreal motoren som unreal tournament 2003. Av det hadde er det jo kanskje logisk å tro at den som har fly i UT2003 også har pen frame rate i deus ex 2. Kanskje det har noe å gjøre med at det bare er en demo.....så får vi håpe at den endelige versjonen er ok. Tar jeg ikke helt feil så var også demoen til det første deus ex noe skuffende. Selve spillet derimot var jo helt konge

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Får ca 30-60 fps overalt med alt på det høgaste i 800x600. At folk klager over at det er treigt er ganske treige i hovudet fordi detta er LANGT betre grafikk enn mange andre spel der ute, prøv å sjå på det teknisk.

Er ganske tøft å kaste ein stol på ei lampe i taket og sjå korleis lyset og skyggane beveger seg, så er det vell veldig få som merker og at det er bumpmapping inni biletet. Den er desverre litt for svak innstilt så det tok litt tid før eg oppdaga det.

Synes dykk detta går treigt så vent til Doom3, der pusher dei langt fleire polys.

Fremtida er 100% dynamisk lys og ikkje 90% statisk lys som idag. Trur når dei fleste har fått spelt igjennom fullversjonen så er dei faktisk veldig imponert av denne nye lysmetoden, den åpner for mykje nytt med det å 'snike'.

Endeleg slutt på lightmaps/vertex lights så det kan bli kjekt å lage brett igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

uhm, har du prøvd å kaste en tønne rett opp i lufta sånn at den lander på deg igjen ? tragisk at man ikke tar noe som helst skade av dette.

Lenke til kommentar

Grafikken er ikke så viktig synes jeg. Så lenge den ikke aktivt bugger eller kjører maskinen din i senk (*host* Halo *host*) så blir den nok fin nok.

Deus Ex 1 var ikke noen stjerne når det gjaldt grafikk.

Det som er mer viktig er at de klarer å beholde den frie følelsen fra enern- der du kunne løse problemer på en bunch ulike måter. Håper også de har beholdt store, frie brett a la Hells Kitchen og Hong Kong i enern.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt tidlig å skrike om systemkrav på en demo egentlig, da? Det kan jo være en beta, spillet kommer jo ikke før lenge. Og betaer er ofte mer krevende enn ferdige versjoner. :yes:

Dessuten kan det kanskje komme en patch, slik som til Half-Life 2 og GeForce FX-kortene, til Deus Ex 2 og GeForce 4-kortene.

GeForce 4-kortene er de mest utbredde på markedet i dag, fderfor vil nok ikke utviklerene at det ikke skal gå an å spille Deus Ex 2 uten å skru veldig ned på disse kortene. Tipper det funker bra i 10274x768 med litt nedskrudde detaljer og ingen AA og AF.... :cool:

Lenke til kommentar
Er det ikke litt tidlig å skrike om systemkrav på en demo egentlig, da? Det kan jo være en beta, spillet kommer jo ikke før lenge.

Ånei..

Rart at release er satt som 02 Desember da.

Ehe....

Sjekk her:

http://www.tothegame.com/search.asp?title=deus+ex

Denne linken viser Deus Ex 2 i Norge 5. mars 2004... 2. desember er i USA. Om spillet funker dårlig på GF4-kort nå, venter jeg til Europa-utgivelsen, og er ganske så sikker på at de gjør noe med det før den tid. Du vet, gamere i USA sitter ikke bare og holder kjeft, da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...