Gå til innhold

Deus ex 2 demo er ute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bare spilt demoen litt nå, men må si jeg er skuffet. Middelmådig grafikk (dog fine modeller på personene), så som så voice acting. Middels spillbarhet. På meg virker dette som Deus Ex 1 med bedre grafikk... og da bare litt bedre grafikk. Mulig at hvis jeg spiller mer, eller kjøper hele spillet, at det da vil bli kulere. Foreløpig veldig skuffet.

edit: *host* så at jeg ikke hadde funnet settings for detaljer i spillet enda :p. Oppdaterer min grafikkvurdering når jeg har testet høyeste settings.

edit2: ah desverre hadde jeg kjørt spillet på høyeste grafikk... håper at dette virkelig er en "preview" demo...

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Dersom du har et GeForce 4 kort eller lavere, går spillet i sirup fart. Anbefales bare for DX9 baserte kort...

Har ikke mitt GF4 Ti-4200 sjangs i det hele tatt?

******.

Til Stilius: PCGW har garantert ikke demoen før om et par blader. de er trege....

Nei. Jeg har overklokket min GF4 Ti4200 @ 270/524 og som du ser er systemet ellers up to date... Svært skuffende, men har planer å oppgradere skjermkortet om ikke så altfor lenge.

Lenke til kommentar

Forresten rart at det går så dårlig med GF4... sjekket nå nettopp hvor mange fps jeg får. med 1024*768, alle detaljer på fullt 6xAA og 4xAF får jeg mellom 28 og 80 fps. Det varierer en del mellom utendørsområdet og inne i huset. Det laveste jeg greide å få på begynnelsen av demo'en med disse innstillingene var altså 28fps

Lenke til kommentar
Forresten rart at det går så dårlig med GF4... sjekket nå nettopp hvor mange fps jeg får. med 1024*768, alle detaljer på fullt 6xAA og 4xAF får jeg mellom 28 og 80 fps. Det varierer en del mellom utendørsområdet og inne i huset. Det laveste jeg greide å få på begynnelsen av demo'en med disse innstillingene var altså 28fps

Så rart... du har jo et av de nyeste skjermkortene. Raedon 9800 Pro er det beste på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...