Gå til innhold

Noen som vet om noen bra Defense spill ?

Anbefalte innlegg

Tenker ikke nødvendigvis på tower defense men base defense muligens.

at du bygger/oppgraderer på en base og ikke på en bane.

Noen som vet om noen slike spill ? Flashgame eller kjøp/last ned spiller ingen trille

eller om du vet om noen bra Angry birds aktig spill, Katapult ish spill

og muligens de spillene som handlet om og skyte/kaste noe lengst mulig for så og oppgradere det etterhvert

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Block N Load er en miks av Minecraft og TF2. Du velger en hero og et sett med blokker. Hero ene har forskjellige egenskaper og kan kun velger fra et mindre utvalg blokker som kan benyttes på arenaen.

Det spilles med to lag på fem spillere. De første 4-5 minuttene gjelder det å forme banen og sanke bricks (penger) for å få råd til å bygge selv.

Spillet er F2P, men ikke P2W så du trenger ikke bruke en krone på det.

Lenke til kommentar

Block N Load er en miks av Minecraft og TF2. Du velger en hero og et sett med blokker. Hero ene har forskjellige egenskaper og kan kun velger fra et mindre utvalg blokker som kan benyttes på arenaen.

Det spilles med to lag på fem spillere. De første 4-5 minuttene gjelder det å forme banen og sanke bricks (penger) for å få råd til å bygge selv.

Spillet er F2P, men ikke P2W så du trenger ikke bruke en krone på det.

Har brukt mange timer i det spillet der tidligere. Bra spill men moroa dabba litt av. Kan hende jeg instalerer det igjen.

Lenke til kommentar

Spiller du det selv ? Ser at det har vært i alpha i nesten 2 år, da blir jeg usikker med en gang :p 

Men jeg elsker stilen på spillet, ser veldig bra ut.

Overwatch og battleborn er på trappene så trur ikke det blir til og kjøpe dette med det første men lagret nettsiden til fortnite som favoritt og besøker det evt når jeg går lei de 2 andre spilla :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Spiller du det selv ? Ser at det har vært i alpha i nesten 2 år, da blir jeg usikker med en gang :p

Overwatch og battleborn er på trappene så trur ikke det blir til og kjøpe dette med det første men lagret nettsiden til fortnite som favoritt og besøker det evt når jeg går lei de 2 andre spilla :p

Nei, men det er på radaren min. Har også meldt meg som alpha tester, men har ikke fått noen kode enda. Det er bra de gjør det skikkelig, som lang alpha er et tegn på :) Men det bør vel snart komme i beta. Og da er det sikkert mulig å kjøpe seg inn.

Lenke til kommentar

Nei, men det er på radaren min. Har også meldt meg som alpha tester, men har ikke fått noen kode enda. Det er bra de gjør det skikkelig, som lang alpha er et tegn på :) Men det bør vel snart komme i beta. Og da er det sikkert mulig å kjøpe seg inn.

Okay, trudde det gikk ann og kjøpe seg inn nå, men da er jeg også skrevet opp til alpha. 

Lenke til kommentar

Factorio er verdt å nevne, du finner det på Steam.

Du er strandet på en fremmed planet med såvidt noen få ressurser, zerg-liknende aliens spawnes fra egne "hives" overalt på kartet og målet er å lage deg en rakett som kan skyte opp en satelitt for å få kontaktet hjemverdenen.

Et helt fantastisk spill som har vært i utvikling i mange år men nettopp kom på steam early access, ikke bli skremt av at det er alpha for dette spillet har enormt med innhold samt multiplayer.

Du skal i spillet sette opp fabrikk produksjon for materialer for å lage sluttprodukter som kan variere fra våpen og angrepsteknologi til flyvende logistikk roboter og jernbanenettverk for å til slutt nå sluttmålet ditt helskinnet. Desto mer du bygger av fabrikker og strømproduksjon desto mer forurenser du planeten og gjør fiendene hissigere.

TL;DR Det er et slags tower defense spill med et enormt tech-tree og dyp kompleksitet hvor du skal automatisere alt fra oljeproduksjon, biler og tankser, kretskort, modulær power armor, effektivitetsmoduler etc.

Endret av Jext
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Joda, men Factorio er mye mer base (fabrikk) bygging enn "defense".

Krypa (biters & spitters) er ganske enkle å holde unna egentlig, utfordringen er å bygge "fabrikken" fornuftig.

Uansett, et bra spill.

Lenke til kommentar

Joda, men Factorio er mye mer base (fabrikk) bygging enn "defense".

Krypa (biters & spitters) er ganske enkle å holde unna egentlig, utfordringen er å bygge "fabrikken" fornuftig.

Uansett, et bra spill.

Enig men spillet er også massivt modbart med en haug som allerede finnes. Så man kan skreddersy spillet til sine egne ønsker på mange måter, f.eks ved å gjøre fiendene vanskeligere å håndtere.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...