Eriksendrul Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Tenker ikke nødvendigvis på tower defense men base defense muligens. at du bygger/oppgraderer på en base og ikke på en bane. Noen som vet om noen slike spill ? Flashgame eller kjøp/last ned spiller ingen trille eller om du vet om noen bra Angry birds aktig spill, Katapult ish spill og muligens de spillene som handlet om og skyte/kaste noe lengst mulig for så og oppgradere det etterhvert Endret 23. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 http://www.kongregate.com/games/light_bringer777/learn-to-fly-3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Har hatt mye moro med Toy Soldiers: War Chest (spesielt med He-Man og G.I. Joe DLC) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Stronghold 3 (2012) http://store.steampowered.com/app/47400 Endret 23. april 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 http://onslaught.playr.co.uk/index.html vanedannende og nesten umulig på vanskeligst nivå Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Block N Load er en miks av Minecraft og TF2. Du velger en hero og et sett med blokker. Hero ene har forskjellige egenskaper og kan kun velger fra et mindre utvalg blokker som kan benyttes på arenaen. Det spilles med to lag på fem spillere. De første 4-5 minuttene gjelder det å forme banen og sanke bricks (penger) for å få råd til å bygge selv. Spillet er F2P, men ikke P2W så du trenger ikke bruke en krone på det. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Block N Load er en miks av Minecraft og TF2. Du velger en hero og et sett med blokker. Hero ene har forskjellige egenskaper og kan kun velger fra et mindre utvalg blokker som kan benyttes på arenaen. Det spilles med to lag på fem spillere. De første 4-5 minuttene gjelder det å forme banen og sanke bricks (penger) for å få råd til å bygge selv. Spillet er F2P, men ikke P2W så du trenger ikke bruke en krone på det. Har brukt mange timer i det spillet der tidligere. Bra spill men moroa dabba litt av. Kan hende jeg instalerer det igjen. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Trur jeg klarte og sitte flere timer med dette i går Sword and Souls, så det ble en rolig lørdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Fortnite https://www.fortnite.com/ Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Fortnite https://www.fortnite.com/ Spiller du det selv ? Ser at det har vært i alpha i nesten 2 år, da blir jeg usikker med en gang Men jeg elsker stilen på spillet, ser veldig bra ut. Overwatch og battleborn er på trappene så trur ikke det blir til og kjøpe dette med det første men lagret nettsiden til fortnite som favoritt og besøker det evt når jeg går lei de 2 andre spilla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Fortnite https://www.fortnite.com/ Spiller du det selv ? Ser at det har vært i alpha i nesten 2 år, da blir jeg usikker med en gang Men jeg elsker stilen på spillet, ser veldig bra ut. Overwatch og battleborn er på trappene så trur ikke det blir til og kjøpe dette med det første men lagret nettsiden til fortnite som favoritt og besøker det evt når jeg går lei de 2 andre spilla Nei, men det er på radaren min. Har også meldt meg som alpha tester, men har ikke fått noen kode enda. Det er bra de gjør det skikkelig, som lang alpha er et tegn på Men det bør vel snart komme i beta. Og da er det sikkert mulig å kjøpe seg inn. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Fortnite https://www.fortnite.com/ Spiller du det selv ? Ser at det har vært i alpha i nesten 2 år, da blir jeg usikker med en gang Men jeg elsker stilen på spillet, ser veldig bra ut. Overwatch og battleborn er på trappene så trur ikke det blir til og kjøpe dette med det første men lagret nettsiden til fortnite som favoritt og besøker det evt når jeg går lei de 2 andre spilla Nei, men det er på radaren min. Har også meldt meg som alpha tester, men har ikke fått noen kode enda. Det er bra de gjør det skikkelig, som lang alpha er et tegn på Men det bør vel snart komme i beta. Og da er det sikkert mulig å kjøpe seg inn. Okay, trudde det gikk ann og kjøpe seg inn nå, men da er jeg også skrevet opp til alpha. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Factorio er verdt å nevne, du finner det på Steam. Du er strandet på en fremmed planet med såvidt noen få ressurser, zerg-liknende aliens spawnes fra egne "hives" overalt på kartet og målet er å lage deg en rakett som kan skyte opp en satelitt for å få kontaktet hjemverdenen. Et helt fantastisk spill som har vært i utvikling i mange år men nettopp kom på steam early access, ikke bli skremt av at det er alpha for dette spillet har enormt med innhold samt multiplayer. Du skal i spillet sette opp fabrikk produksjon for materialer for å lage sluttprodukter som kan variere fra våpen og angrepsteknologi til flyvende logistikk roboter og jernbanenettverk for å til slutt nå sluttmålet ditt helskinnet. Desto mer du bygger av fabrikker og strømproduksjon desto mer forurenser du planeten og gjør fiendene hissigere. TL;DR Det er et slags tower defense spill med et enormt tech-tree og dyp kompleksitet hvor du skal automatisere alt fra oljeproduksjon, biler og tankser, kretskort, modulær power armor, effektivitetsmoduler etc. Endret 26. april 2016 av Jext Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Factorio er verdt å nevne, du finner det på Steam.Joda, men Factorio er mye mer base (fabrikk) bygging enn "defense". Krypa (biters & spitters) er ganske enkle å holde unna egentlig, utfordringen er å bygge "fabrikken" fornuftig. Uansett, et bra spill. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Factorio er verdt å nevne, du finner det på Steam.Joda, men Factorio er mye mer base (fabrikk) bygging enn "defense".Krypa (biters & spitters) er ganske enkle å holde unna egentlig, utfordringen er å bygge "fabrikken" fornuftig. Uansett, et bra spill. Enig men spillet er også massivt modbart med en haug som allerede finnes. Så man kan skreddersy spillet til sine egne ønsker på mange måter, f.eks ved å gjøre fiendene vanskeligere å håndtere. Lenke til kommentar
Nightangl Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 om du har starcraft2 kan du gå inn på arcade games og se der. mange type defence spill som er community lagd. kongregate og armour games har mange spill og du vil nok finne defence, flash og katapult spill der Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Dungoen defender 1 er utrolig bra. Problemet er de få spillerne. Dungoen defenders 2 er også bra men jeg skjønner ikke det spillet så godt. Er så mye innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå