oizann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Leter etter program for og styre en annen pc jeg har i nettverket her,har tidligere prøvd Radmin men det gjør at hosten kjører 100% cpu så lenge jeg er koblet til den.har også prøvd Remote anywhere men dette har ikke "set clipboard" funksjonen,noe jeg gjerne vil ha *grin* Noen som kan anbefale et annet program? Lenke til kommentar
Alemorte Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Remote Desktop, som er integrert i Windows, eller Citrix Metaframe. Citrix Metaframe er å foretrekke. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (Tight) vnc , litt treg på windows men super på Linux.. http://www.tightvnc.org Ellers er remote desktop ok.,. Citrix har jeg ikke fått testa.. Lenke til kommentar
skravlekaspar2000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 testet vnc en gang med linux - fikk aldri helt dreisen på det.. når jeg fikk kontakt med linux-boksen, fikk jeg bare opp et x-vindu og ikke noe mer. Har du klart å få opp din kde/gnome desktop på en annen pc? er det mulig? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 "Remotely Anywhere" er et fint program !!! Fungere meget bra!!! -z00l- Lenke til kommentar
skravlekaspar2000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 se bort fra mitt innlegg - fikk det til nå. det var ikke vanskelig Lenke til kommentar
blackn0X Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) nei, du må jo bruke "netop" http://www.netop.com/ Endret 22. november 2003 av blackn0X Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 XP har jo en egen "hjelpe" greie, som kanskje funker til dette? Har ikke testet det så kan ikke si det sikkert.. Mstsc er jo ikke ett bra alternativ, ettersom du da "hiver" ut personen som sitter og bruker den, og det blir da vanskelig å vise hvordan ting gjøres osv.. Både citrix og netop er DYRE, værtfall citrix, hvor du fort snakker MANGE hundre tusen kr.. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Bruker Remote Administrator på servern min jeg. Fungerer helt utmerket. Opplevde en del ustabilitet med tight vnc. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 bruker remote desktop connection. har du i tilleg dynamisk IP, noe de fleste har. kan det være lurt å stikke innom www.no-ip.com. Der får du lasta ner ett lite program som automatisk oppdaterer IP en din. slik jeg har det nå, kan jeg logge meg på fra vilken som helst pc (med win xp/2003 eller andre som har remote desktop connection) det er ganske greit når du har bærbar f.eks. så kan du bare logge deg på maskinen hjemme fra tilnærmet hvor som helst Lenke til kommentar
oizann Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 (endret) takker for alle svar.Jeg endte faktisk opp med dette programmet http://enterprisesecurity.symantec.com/pro...cfm?ProductID=2 : Endret 23. november 2003 av oizann Lenke til kommentar
torch Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Dameware Mini Remote Control www.dameware.com Innstalleres via nettverket........ Lenke til kommentar
steamr Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 pcanywhere er jo ultratreg!!!!! remote desktop er jo 100% bedre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå