Gnom2k3k Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Heisann Jeg har ISDN fra tiscali.. Alt funker fint @ nettsurfing/laste ned filer osv.. Men problemene kommer naar jeg skal spille CS .. Har en konstant ping paa 250 + Noen som vet hva dette er ?? ISDNkort - Dynalink P4 @ 1600mhz Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Kanskje du skulle vurdere og skaffe ADSL visst det er tillgjen... ISDN er litt for treigt. Lenke til kommentar
Gnom2k3k Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Kanskje du skulle vurdere og skaffe ADSL visst det er tillgjen... ISDN er litt for treigt. Jeg trenger ikke dissing av linja Men hjelp ADSL er IKKE tilgjengelig .. saa enkelt er egentlig det.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har det fungert før?(med lavere ping) Lenke til kommentar
Calm Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Tenkte jeg skulle si det samme... ISDN-internett stinker! Men hvis du ikke har noe load på linjen din burde ikke ISDN gi noe særlig mindre ping enn det ADSL gjør. I noen tilfeller lavere! Lenke til kommentar
Gnom2k3k Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Jepp CS messig funker ISDN like bra som adsl ofte.. sp0rs linje.. Ja jeg var nettopp og spilte med ISDN og hadde OK ping .. 60-80.. Men ofte blir det 250 ping.. Ofte = saa si hele tia.. heldig med normal ping .. !! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Prøv og bytt til Frisurf eller noe og se om det hjelper Prøv og spill Cs på natten, da er det ikke så mange folk... Så kan du heller sove lenger på morningen Har 30 i ping på cs digg det Lenke til kommentar
Gnom2k3k Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Prøv og bytt til Frisurf eller noe og se om det hjelper Prøv og spill Cs på natten, da er det ikke så mange folk... Så kan du heller sove lenger på morningen Har 30 i ping på cs digg det Freesurf hadde sikkert hjulpet ja.. Men ser ingenvits med det.. ??? Spill om natten? kan ha normal ping om dagen og da.. Bare er noe som FUCKER alt opp her.. Linje har du da? Garr.adsl Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hadde tiscali som isp før, har telenor nå (isdn) ligger fra 50 -> 70 i ping aldri hatt ping problemer Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Prøv og bytt til Frisurf eller noe og se om det hjelper Prøv og spill Cs på natten, da er det ikke så mange folk... Så kan du heller sove lenger på morningen Har 30 i ping på cs digg det Freesurf hadde sikkert hjulpet ja.. Men ser ingenvits med det.. ??? Spill om natten? kan ha normal ping om dagen og da.. Bare er noe som FUCKER alt opp her.. Linje har du da? Garr.adsl Har 704/128 ligger noen ganger på 156 i ping og, så varierer veldig. Prøv og bruk begge linjene kanskje, og sjekk om det funker :-) Men det blir kanskje litt dyrt, og hele viten med ISDN blir borte Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hadde tiscali som isp før, har telenor nå (isdn) ligger fra 50 -> 70 i ping aldri hatt ping problemer Jeg klarte 40 i ping med ISDN før *grin* Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hadde tiscali som isp før, har telenor nå (isdn) ligger fra 50 -> 70 i ping aldri hatt ping problemer Jeg klarte 40 i ping med ISDN før *grin* Goooood Lenke til kommentar
Gnom2k3k Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 LoL .. fjernet adware som heter sahagent.. tydligvis brukte den grovt av linja.. OK ping nå thx for svar uanz da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå