Athelas Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Har nettopp signet meg opp for HBO Nordic, og tenkte i den forbindelse å laste ned det som åpenbart måtte være en app på Xbox one. Finner imidlertid bare HBO Go/Now der, og der funker ikke brukernavnet og passordet mitt. Hvis jeg prøver via internetbrowseren, ber de meg om å laste ned flash (hvorfor er dette fortsatt en greie i 2016?), så det er åpenbart ikke et alternativ. Hva er greia? Noen som har fått det til å fungere? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Har nettopp signet meg opp for HBO Nordic, og tenkte i den forbindelse å laste ned det som åpenbart måtte være en app på Xbox one. Finner imidlertid bare HBO Go/Now der, og der funker ikke brukernavnet og passordet mitt. Hvis jeg prøver via internetbrowseren, ber de meg om å laste ned flash (hvorfor er dette fortsatt en greie i 2016?), så det er åpenbart ikke et alternativ. Hva er greia? Noen som har fått det til å fungere? har no konsollen på norsk? tror den nylig kom på xbox one men er bare om du har på Norsk tror jeg. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Er den kommet?! Isåfall veldig på tide! Må sjekke når poden er ferdig med TVen! Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Har nettopp signet meg opp for HBO Nordic, og tenkte i den forbindelse å laste ned det som åpenbart måtte være en app på Xbox one. Finner imidlertid bare HBO Go/Now der, og der funker ikke brukernavnet og passordet mitt. Hvis jeg prøver via internetbrowseren, ber de meg om å laste ned flash (hvorfor er dette fortsatt en greie i 2016?), så det er åpenbart ikke et alternativ. Hva er greia? Noen som har fått det til å fungere? har no konsollen på norsk? tror den nylig kom på xbox one men er bare om du har på Norsk tror jeg. Tommx, jeg skjønte ikke helt hva du mente med det du skrev. Kan du utdype? Jeg har HBO Nordic abonnement, men fra app store kunne jeg bare laste ned HBO Go eller HBO Now. Klarer ikke å logge meg inn på kontoen der. Er den kommet?! Isåfall veldig på tide! Må sjekke når poden er ferdig med TVen! Som du ser av svaret over, jeg kan ikke se at det er noen HBO Nordic app for Xbox One ennå. Så jeg vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal få sett på det via Xboxen ennå. Tips? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Nei, de er altfor trege med den middelmådige appen sin. Chromecast ble redningen for meg. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Nei, de er altfor trege med den middelmådige appen sin. Chromecast ble redningen for meg. Yep. Ser sånn ut. Får bruke den inntil videre. PS. Ser forresten at de har en app til 360? Kan man få lastet den ned via noe bakoverkompabilitet? Endret 23. april 2016 av Athelas Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Nei, de er altfor trege med den middelmådige appen sin. Chromecast ble redningen for meg. Yep. Ser sånn ut. Får bruke den inntil videre. PS. Ser forresten at de har en app til 360? Kan man få lastet den ned via noe bakoverkompabilitet? Det stemmer at HBO Nordic finnes til Xbox 360. Den finnes også til PS4. For ganske lenge siden ble det sagt at på daværende tidspunkt hadde de ingen planer om lansere denne applikasjonen til Xbox One. Tror du kan takke Microsoft sin dårlige lansering i Skandinavia for dette. Det er ingen tvil om at det er PS4 som har den definitivt største markedsandelen på konsollmarkedet. Endret 24. april 2016 av Windoge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 (endret) at de ikke klarer å utvikle en app på 3 år er helt på trynet. uansett så er HBO Nordic helt elendig uansett, ikke verdt bryet. du kan trikse litt til med HBO Now på Xbox one Endret 24. april 2016 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Ja, appen deres er ekstremt skuffende, men kvaliteten på innholdet overgår de fleste! 1 Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 at de ikke klarer å utvikle en app på 3 år er helt på trynet. uansett så er HBO Nordic helt elendig uansett, ikke verdt bryet. du kan trikse litt til med HBO Now på Xbox one Kan du utdype siste kommentar? Hvordan kan jeg gå frem for å få sett? Nei, de er altfor trege med den middelmådige appen sin. Chromecast ble redningen for meg. Yep. Ser sånn ut. Får bruke den inntil videre. PS. Ser forresten at de har en app til 360? Kan man få lastet den ned via noe bakoverkompabilitet? Det stemmer at HBO Nordic finnes til Xbox 360. Den finnes også til PS4. For ganske lenge siden ble det sagt at på daværende tidspunkt hadde de ingen planer om lansere denne applikasjonen til Xbox One. Tror du kan takke Microsoft sin dårlige lansering i Skandinavia for dette. Det er ingen tvil om at det er PS4 som har den definitivt største markedsandelen på konsollmarkedet. Jeg vet ikke helt om jeg ser lanseringen som et argument med tanke på hvordan ting er nå. Xbox One har jo betydelig markedsandeler over hele verden, og i Norge nå. Det burde uansett være et minimum å kunne tilrettelegge slik at kundene faktisk kan se på produktet de har kjøpt. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Her er forøvrig svaret jeg fikk på mail fra kundeservicen deres: Vi har dessverre ingen app til XBOX One for øyeblikket. Vi har ingen informasjon om støtte til denne enheten, men vi skal absolutt sende ditt ønske videre til våre utviklere.Det er slik at vi ikke går ut med informasjon rundt teknisk utvikling før vi er klare til å lansere tjenesten på nye enheter eller kommer med større oppdateringer. Så fort vi vet mer annonserer vi det på facebook, twitter og i vårt nyhetsbrev – så følg oss gjerne der! Nokså intetsigende. Det er skuffende med tanke på at jeg faktisk ønsker å betale for HBO, men hvis det blir altfor knotete å få sett, så vil jeg nok vurdere andre muligheter. Endret 25. april 2016 av Athelas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Du må lage en US iTunes konto og bruke giftcard til å betale i mnd, så logger du inn på HBO Now appen på Xboxen. eller Google Play og Amazon konto Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Du må lage en US iTunes konto og bruke giftcard til å betale i mnd, så logger du inn på HBO Now appen på Xboxen. eller Google Play og Amazon konto Må jeg ikke betale for amerikansk HBO også da? Og vil de ikke nekte en norsk IP-adresse tilgang på Xboxen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Du må lage en US iTunes konto og bruke giftcard til å betale i mnd, så logger du inn på HBO Now appen på Xboxen. eller Google Play og Amazon konto Må jeg ikke betale for amerikansk HBO også da? Og vil de ikke nekte en norsk IP-adresse tilgang på Xboxen? Ja da mp du betale for HBO Now, også må du nok ha en US-DNS Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 30. april 2016 Forfatter Del Skrevet 30. april 2016 Du må lage en US iTunes konto og bruke giftcard til å betale i mnd, så logger du inn på HBO Now appen på Xboxen. eller Google Play og Amazon konto Må jeg ikke betale for amerikansk HBO også da? Og vil de ikke nekte en norsk IP-adresse tilgang på Xboxen? Ja da mp du betale for HBO Now, også må du nok ha en US-DNS Alright. Ser ut som jeg kansellerer etter prøveperioden da. Dette føles som en slags gjentakelse av utviklingen fra Napster til itunes/Spotify. Det er merkelig at et globalt merke som HBO ikke kan tilrettelegge i større grad for de som vil se serier lovlig, og betale for produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå