jae-ols Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 Hjulet ved musepekeren spinner og går hele tiden (En blå ring) Er det normalt? Har ikke vært sånn før, så jeg lurer på hva som eventuelt har skjedd. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Kan det være du har en del programmer som kjører i bakgrunnen? gå inn på "Task Manager" via "ctrl", "ALT", "delete"-funksjonen for å sjekke Endret 23. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 Kan det være du har en del programmer som kjører i bakgrunnen? gå inn på "Task Manager" via "ctrl", "ALT", "delete"-funksjonen for å sjekke Takk for tipset Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Kan det være du har en del programmer som kjører i bakgrunnen? gå inn på "Task Manager" via "ctrl", "ALT", "delete"-funksjonen for å sjekke Takk for tipset Fant du en løsning på problemet da? Endret 23. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 Alle har jo mange programmer som kjører i bakgrunnen. Bakgrunnsprogrammer skal ikke endre cursor. 'Spinner' er for å signalisere at et forgrunnsprogram er opptatt, det vil ikke respondere på bruker input. Skal vanligvis bare vise slik musepeker i sitt eget vindu, og bytte til normal peker utenfor vinduet. Ser ut som mange diskuterer dette: https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=UYcYV6vRJY-r8wfGmZ_ABQ&gws_rd=ssl#q=cursor+spinning Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 Kan det være du har en del programmer som kjører i bakgrunnen? gå inn på "Task Manager" via "ctrl", "ALT", "delete"-funksjonen for å sjekke Takk for tipset Fant du en løsning på problemet da? Det har ordnet seg. Koblet ut musepekeren. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 Alle har jo mange programmer som kjører i bakgrunnen. Bakgrunnsprogrammer skal ikke endre cursor. 'Spinner' er for å signalisere at et forgrunnsprogram er opptatt, det vil ikke respondere på bruker input. Skal vanligvis bare vise slik musepeker i sitt eget vindu, og bytte til normal peker utenfor vinduet. Ser ut som mange diskuterer dette: https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=UYcYV6vRJY-r8wfGmZ_ABQ&gws_rd=ssl#q=cursor+spinning Joda, jeg tenkte mest på om det var et program som krevde veldig mye eller noe, men uansett.... Musepekeren utkoblet. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Kan det være du har en del programmer som kjører i bakgrunnen? gå inn på "Task Manager" via "ctrl", "ALT", "delete"-funksjonen for å sjekke Takk for tipset Fant du en løsning på problemet da? Det har ordnet seg. Koblet ut musepekeren. Så bra. Ha en fin dag! Endret 23. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 23. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 Alle har jo mange programmer som kjører i bakgrunnen. Bakgrunnsprogrammer skal ikke endre cursor. 'Spinner' er for å signalisere at et forgrunnsprogram er opptatt, det vil ikke respondere på bruker input. Skal vanligvis bare vise slik musepeker i sitt eget vindu, og bytte til normal peker utenfor vinduet. Ser ut som mange diskuterer dette: https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=UYcYV6vRJY-r8wfGmZ_ABQ&gws_rd=ssl#q=cursor+spinning Joda, jeg tenkte mest på om det var et program som krevde veldig mye eller noe, men uansett.... Musepekeren utkoblet. Det spinner ikke lengre, ser bra ut nå. Men veldig mye bråk fra vifta. Har nettop blåst den ren. Eller er det harddisken som spinner sinnsykt? Høres ut som det er 100 i 1 gir. Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 23. april 2016 Rapporter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Alle har jo mange programmer som kjører i bakgrunnen. Bakgrunnsprogrammer skal ikke endre cursor. 'Spinner' er for å signalisere at et forgrunnsprogram er opptatt, det vil ikke respondere på bruker input. Skal vanligvis bare vise slik musepeker i sitt eget vindu, og bytte til normal peker utenfor vinduet. Ser ut som mange diskuterer dette: https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=UYcYV6vRJY-r8wfGmZ_ABQ&gws_rd=ssl#q=cursor+spinning Joda, jeg tenkte mest på om det var et program som krevde veldig mye eller noe, men uansett.... Musepekeren utkoblet. Det spinner ikke lengre, ser bra ut nå. Men veldig mye bråk fra vifta. Har nettop blåst den ren. Eller er det harddisken som spinner sinnsykt? Høres ut som det er 100 i 1 gir. Håper ikke at du blåste vifta ren mens maskinen var på, tror jeg har fått med meg at det ikke skal være så bra.... Beklager, men jeg vet ikke om dette er helt mitt felt av kunnskap, men jeg prøver iallefall å hjelpe ikke sant? Endret 23. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Ingen som sier at DU IKKE skal se den, men utifra hva du sier så høres det ut som Dexter ikke er noe for deg. Min personlige mening er at serien blir gradvis bedre , men den er neppe for alle. På samme måte er det ikke alle som liker Star Wars eller som digger Zombier , men igjen man finner ikke ut av dette før man har sett litt.. Alle har jo mange programmer som kjører i bakgrunnen. Bakgrunnsprogrammer skal ikke endre cursor. 'Spinner' er for å signalisere at et forgrunnsprogram er opptatt, det vil ikke respondere på bruker input. Skal vanligvis bare vise slik musepeker i sitt eget vindu, og bytte til normal peker utenfor vinduet. Ser ut som mange diskuterer dette: https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=UYcYV6vRJY-r8wfGmZ_ABQ&gws_rd=ssl#q=cursor+spinning Joda, jeg tenkte mest på om det var et program som krevde veldig mye eller noe, men uansett.... Musepekeren utkoblet. Det spinner ikke lengre, ser bra ut nå. Men veldig mye bråk fra vifta. Har nettop blåst den ren. Eller er det harddisken som spinner sinnsykt? Høres ut som det er 100 i 1 gir. Håper ikke at du blåste vifta ren mens maskinen var på, tror jeg har fått med meg at det ikke skal være så bra.... Beklager, men jeg vet ikke om dette er helt mitt felt av kunnskap, men jeg prøver iallefall å hjelpe ikke sant? Og jeg takker for det. Maskina var avslått når jeg blåste rent. Men den bråker fælt. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Kan det være at det spinner fordi det foregår oppdateringer? Jeg måtte ta systemoppretting. Mulig det blir mye oppdateringer. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. april 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2016 Hjulet spinner hele tiden. Prøvde med "Task Manager" Det hjalp ikke. Vært inne på "mus" og sett om det var noe der. Det blir ikke bedre. Og så går maskina på et utrolig høyt nivå. Det suser noe infernalsk. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2016 Reparasjonen av PC kostet meg over 2000 kroner. Mye var galt. Microsoft var gått i helspinn. Reinnstalert, nå går det bra, en så lenge. Disken er snart fem år, og da pleier de vel å kollapse. Det er dyrt å ha pc. Datafolk er dyre i drift. 700 kroner i timen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå