Trek Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Gutt på 18 år med en gal mor som har settet opp en sperre på internettet (slik at hun velger når den går på, og er 4-8 timer).som dere vett er dette retarda. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Mulig å sette opp egen router? Lenke til kommentar
Raude Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Du skal være glad for at du har en slik mor! Hun mener nok at du sitter for mye på PC'en din, så det beste er at du snakker med henne og finner en kompromiss. Endret 23. april 2016 av Immateriell 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Flytt ut og få din egen internett Finnes nødvendigvis ingen vei rundt en slik sperring, spørs hva og hvordan hun gjør det. 5 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hva med å diskutere fornuftig med din mor, og kanskje komme frem til regler dere begge kan leve med? Du bor hjemme og må følge husets regler. Det er sikkert ikke uten grunn at din mor har satt disse begrensningene. 4 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Høhø, tough luck. Tviler det er helt uten grunn. Uten å vite noe om "sperren" blir det bare gjetning uansett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aj7hPT Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) flytt ut Endret 23. april 2016 av Slettet-aj7hPT Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Gutt på 18 år med en gal mor som har settet opp en sperre på internettet (slik at hun velger når den går på, og er 4-8 timer).som dere vett er dette retarda. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Mulig å sette opp egen router? Hvis det er en sperre i routeren, er det bare å resette den. Husk å sette samme trådløs-innstillinger igjen etterpå, da... Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Gutt på 18 år med en gal mor som har settet opp en sperre på internettet (slik at hun velger når den går på, og er 4-8 timer).som dere vett er dette retarda. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Mulig å sette opp egen router? Hvis det er en sperre i routeren, er det bare å resette den. Husk å sette samme trådløs-innstillinger igjen etterpå, da... Hvis mor har klart å sette opp en slik sperre, så klarer hun helt sikkert ikke å finne ut at den er brutt... Hvis mor er gal, så er dette veien å gå: Få henne umyndiggjort, bli oppnevnt som verge og plasser henne på institusjon :-) Regn med at prosessen tar noen år, og at du ikke nødvendigvis vinner frem. Lenke til kommentar
Trek Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Du skal være glad for at du har en slik mor! Hun mener nok at du sitter for mye på PC'en din, så det beste er at du snakker med henne og finner en kompromiss. Er faktisk ingen grunn til det, var litt før siden hun mente at jeg satt for mye på pcen, men nå er det ikke slik. Lenke til kommentar
Trek Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Gutt på 18 år med en gal mor som har settet opp en sperre på internettet (slik at hun velger når den går på, og er 4-8 timer).som dere vett er dette retarda. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Mulig å sette opp egen router? Hvis det er en sperre i routeren, er det bare å resette den. Husk å sette samme trådløs-innstillinger igjen etterpå, da... Hvis mor har klart å sette opp en slik sperre, så klarer hun helt sikkert ikke å finne ut at den er brutt... Hvis mor er gal, så er dette veien å gå: Få henne umyndiggjort, bli oppnevnt som verge og plasser henne på institusjon :-) Regn med at prosessen tar noen år, og at du ikke nødvendigvis vinner frem. hahahah skal prøve på dt ja Lenke til kommentar
Trek Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Gutt på 18 år med en gal mor som har settet opp en sperre på internettet (slik at hun velger når den går på, og er 4-8 timer).som dere vett er dette retarda. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Mulig å sette opp egen router? Hvis det er en sperre i routeren, er det bare å resette den. Husk å sette samme trådløs-innstillinger igjen etterpå, da... oki, har ikke manualen lenger, men antar hvis jeg resetter den kan jeg finne brukernavn og passord på google? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Du skal være glad for at du har en slik mor! Hun mener nok at du sitter for mye på PC'en din, så det beste er at du snakker med henne og finner en kompromiss. Er faktisk ingen grunn til det, var litt før siden hun mente at jeg satt for mye på pcen, men nå er det ikke slik. Så da er det vel ikke så stort problem heller da? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Gutt på 18 år med en gal mor som har settet opp en sperre på internettet (slik at hun velger når den går på, og er 4-8 timer).som dere vett er dette retarda. Noen tips på hva jeg kan gjøre? Mulig å sette opp egen router? Hvis det er en sperre i routeren, er det bare å resette den. Husk å sette samme trådløs-innstillinger igjen etterpå, da... oki, har ikke manualen lenger, men antar hvis jeg resetter den kan jeg finne brukernavn og passord på google? Tror du virkelig ikke din mor har endret brukernavn og/eller passord på routeren, hvis hun er kapabel nok til å sette opp sperrer? Når hun finner ut av hva du har gjort, tror du da det blir mye internett på deg i fremtiden? Bli voksen og snakk med din mor! 3 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Skrur hun av all trafikk på internetten eller kun trafikken på PC-en din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå