deleder Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Når jeg f.eks spiller et spill med Sapphire Atlantis Radeon 9600 så henger det seg plutselig når jeg spiller spill som cs,warcraft... Når den klikker får jeg melding om at skjermkoret ikke svarte og at driveren reddet det fra "Deadlock" så må jeg restarte for og ikke bruke software!? Nå bruker jeg Omega driver'ne men til ingen nytte.. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har lignende problem, maskinen går i stå når jeg spiller. Har ennå ikke funnet ut hva som egentlig er galt. Har byttet skjermkort uten at det hjalp, skal nå prøve med nytt hovedkort/CPU. Symptomene er som følger: Etter noen minutters spilling (Warcraft III FT) slutter maskinen å reagere og må restartes. Når cpu temp'en passerer 65 grader og HK 42 grader vil ikke maskinen mer. Løsningen for meg inntil videre er å spille med dekselet av, da holder maskinen seg kjøligere. (Har innstallert ekstra kabinettvifte, men det hjalp ikke nok) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Skal vi se, CPU = 57c idle, full load er vel 63. Har et Chieftec kabinett med sidedør og vifta er på. Prøver og ta av sidedøra og lukke opp vinduet Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 det fungere faktisk veldig bra ingen som har andre forslag? Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Har opplevd det samme, så jeg har bestilt ny CPU vifte. Jeg får ikke engang fullført 3DMark03, uten at det slår seg av. Og det er bare viftene som går. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Suxxers med dårlig kjøling Nei da. Kan tenke med at grafikkortet går litt varmt. Har vel passiv kjøling. 63 grader på load er vel også litt mye...? Bare skaff deg bedre kjøling. En god invistering tro meg... KaySlay Lenke til kommentar
deleder Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 synes dette er litt rart... tror det er litt lite goop på cpu'en, men det skal da ikke være sånn at skjermkortet henger seg selv med sugne vifter? Jeg klokker jo kortet til h*** 324@202 til 432@265 og det funker fett får ca 3150 point i 3dmark 03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå