Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Minner fra 70 års lag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Vakker dekorasjon ... skarpt og fint bilde Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 70 åringer blir jo som nye om man bruker strykejernet på dem. Hu jeg bor sammen med fyller 80 om noen dager, men jeg har aldri brukt strykejern på noe som helst og har ikke tenkt å begynne nå heller. Tvilsom om det samme skjer med roser. Men enn så lenge er rosa skarp og fin - og de holder seg da også best på foto. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Vakker dekorasjon ... skarpt og fint bilde Takk for kommentaren Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 70 åringer blir jo som nye om man bruker strykejernet på dem. Hu jeg bor sammen med fyller 80 om noen dager, men jeg har aldri brukt strykejern på noe som helst og har ikke tenkt å begynne nå heller. Tvilsom om det samme skjer med roser. Men enn så lenge er rosa skarp og fin - og de holder seg da også best på foto. Roar Det var nok assossiasjonen med et 70 år gammelt ansikt og blomsten som har fått noe små alderstegn som gjorde meg interessert her. Selve blomsterbildet som sådan er vel på det jevne, med dog skarpt. Vi eldes alle Roar, og noen små furer i ansikt og på hender er bare kledelig. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Roser er alltid vakre. Fine bilder begge to, men jeg holder nok en knapp på V2. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg føler selv denne tidens tann gnage på meg, liker det ikke... Men rosen er vakker tross litt skavanker, v2 ble det beste bildet av dem. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Roser er alltid vakre. Fine bilder begge to, men jeg holder nok en knapp på V2. Mvh. Rolf Takk for kommentar Rolf. skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Jeg føler selv denne tidens tann gnage på meg, liker det ikke... Men rosen er vakker tross litt skavanker, v2 ble det beste bildet av dem. Vanskelig å få gjort så mye med alderen og dens virkning på godt og vondt. Sikker på at du holder deg godt ! Skj Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Kan vi gratulere med vel overstått...? Når det gjelder tidens tann, med furer, rynker etc. så kaller jeg det for naturens stempel...på kvalitet og livsvisdom. De slitne roser kan også være vakre, på sin måte. Og bildet, det var fint det:-) Slike bilder som en må ta. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Kan vi gratulere med vel overstått...? Når det gjelder tidens tann, med furer, rynker etc. så kaller jeg det for naturens stempel...på kvalitet og livsvisdom. De slitne roser kan også være vakre, på sin måte. Og bildet, det var fint det:-) Slike bilder som en må ta. Har nok passert 70 allerede, dette er mor til vår svigersønn. Det får greie seg med profilbildet, det yter sånn noenlunde rettferdighet - tror jeg. Takk for ellers kloke ord. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Flotte bilder ,skarpe og fargerike roser . 70 år er ingen alder det er bare et tall . Det er hvordan vi føler oss som betyr noe og det trenger ikke være i nærheten av 70 engang. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hei,Ragnar. Buketten er fremdeles vakker, og om rosen ikke lenger er duggfrisk, minner den oss på at alt som lever, gjennomgår en aldringsprosess, - eller modningsprosess, som noen kaller det ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Flotte bilder ,skarpe og fargerike roser . 70 år er ingen alder det er bare et tall . Det er hvordan vi føler oss som betyr noe og det trenger ikke være i nærheten av 70 engang. Mvh Alec Bare et tall, som begynner å bli lit høyt. Som du skriver det er hvordan du føler deg, og det er mange spreke 70 åringer ! Takk for kommentar og gode ord. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Hei,Ragnar. Buketten er fremdeles vakker, og om rosen ikke lenger er duggfrisk, minner den oss på at alt som lever, gjennomgår en aldringsprosess, - eller modningsprosess, som noen kaller det ! M v h Albert. Gode og kloke ord fra deg Albert ! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Sød lille buket..kunne måske godt tåle en lille smule mere lys men ellers rigtig fin :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Sød lille buket..kunne måske godt tåle en lille smule mere lys men ellers rigtig fin :-) Litt mer lys ville vært ok, men jeg ville ikke flytte på blomstene i det hyggelige selskap. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg