Gå til innhold

Minner fra 70 års lag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

70 åringer blir jo som nye om man bruker strykejernet på dem.

Hu jeg bor sammen med fyller 80 om noen dager, men jeg har aldri brukt strykejern på noe som helst og har ikke tenkt å begynne nå heller.

Tvilsom om det samme skjer med roser.

Men enn så lenge er rosa skarp og fin - og de holder seg da også best på foto.

Roar

Lenke til kommentar

70 åringer blir jo som nye om man bruker strykejernet på dem.

Hu jeg bor sammen med fyller 80 om noen dager, men jeg har aldri brukt strykejern på noe som helst og har ikke tenkt å begynne nå heller.

Tvilsom om det samme skjer med roser.

Men enn så lenge er rosa skarp og fin - og de holder seg da også best på foto.

Roar

Det var nok assossiasjonen med et 70 år gammelt ansikt og blomsten som har fått noe små alderstegn som gjorde meg interessert her. Selve blomsterbildet som sådan er vel på det jevne, med dog skarpt. Vi eldes alle Roar, og noen små furer i ansikt og på hender er bare kledelig.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Kan vi gratulere med vel overstått...? Når det gjelder tidens tann, med furer, rynker etc. så kaller jeg det for naturens stempel...på kvalitet og livsvisdom. De slitne roser kan også være vakre, på sin måte.

Og bildet, det var fint det:-) Slike bilder som en må ta.

Lenke til kommentar

Kan vi gratulere med vel overstått...? Når det gjelder tidens tann, med furer, rynker etc. så kaller jeg det for naturens stempel...på kvalitet og livsvisdom. De slitne roser kan også være vakre, på sin måte.

Og bildet, det var fint det:-) Slike bilder som en må ta.

Har nok passert 70 allerede, dette er mor til vår svigersønn. Det får greie seg med profilbildet, det yter sånn noenlunde rettferdighet - tror jeg. Takk for ellers kloke ord.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flotte bilder ,skarpe og fargerike roser .

70 år er ingen alder det er bare et tall .

Det er hvordan vi føler oss som betyr noe og det trenger ikke være i nærheten av 70 engang.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flotte bilder ,skarpe og fargerike roser .

70 år er ingen alder det er bare et tall .

Det er hvordan vi føler oss som betyr noe og det trenger ikke være i nærheten av 70 engang.

Mvh

Alec

Bare et tall, som begynner å bli lit høyt. Som du skriver det er hvordan du føler deg, og det er mange spreke 70 åringer ! Takk for kommentar og gode ord.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...