Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Purple sky Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Ha ha ha...Hvor er Prince så henne i billedet ?? :-) også et par elmaster igen...synes det blev lavet på en sjov måde..den nederste baggrund er smukkest ..da den ikke er så voldsom. :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Ha ha ha...Hvor er Prince så henne i billedet ?? :-) også et par elmaster igen...synes det blev lavet på en sjov måde..den nederste baggrund er smukkest ..da den ikke er så voldsom. :-) Hei Susss! Prince er nå oppe "in the purple sky somewhere". Av og til litt moro å lage "kunst" ut av et helt ordinært foto. Takk for at du tok turen innom med fin kommentar i dag også. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Skikkelig tøft..og strømledningene hører med her også Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hva han Prince ville sagt i sakens anledning får vi jo nå aldri vite. Roar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Regn eller ei, stilig pop-art ble det okke som Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Når bildet er til minne om Prince og Purple Rain gir det mening, og så henseende et godt bidrag. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Dette er da Prince utgaven av det du først la ut og som jeg kommenterte . Og som plutselig forsvant . Du kan godt legge ut den versjonen igjen , det er den jeg synes var best slev om denne også er fin og her går det mer på det lekne og kreative - Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Skikkelig tøft..og strømledningene hører med her også Mvh Oddmund Tusen takk Oddmund! Ja, plasserte strømledningene i bildet som et element meant to be. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Hva han Prince ville sagt i sakens anledning får vi jo nå aldri vite. Roar Nei, det får vi ikke vite. Tror ikke han hadde tatt seg bryet om han hadde levd heller Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Regn eller ei, stilig pop-art ble det okke som Mvh. Rolf Takk så mye for hyggelig tilbakemelding Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Når bildet er til minne om Prince og Purple Rain gir det mening, og så henseende et godt bidrag. Mvh Ragnar Det var bare et plutselig innfall jeg fikk. Jeg er ikke noen blodfan av Prince jeg. Jeg har lagt ut originalen også...som jeg i utgangspunktet ikke var helt fornøyd med. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Dette er da Prince utgaven av det du først la ut og som jeg kommenterte . Og som plutselig forsvant . Du kan godt legge ut den versjonen igjen , det er den jeg synes var best slev om denne også er fin og her går det mer på det lekne og kreative - Mvh Alec Ja vel da masa! Da har jeg lagt ut originalen også. Jeg var ikke helt fornøyd skjønner du, derfor jeg fikk dette purple innfallet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Dette er da Prince utgaven av det du først la ut og som jeg kommenterte . Og som plutselig forsvant . Du kan godt legge ut den versjonen igjen , det er den jeg synes var best slev om denne også er fin og her går det mer på det lekne og kreative - Mvh Alec Ja vel da masa! Da har jeg lagt ut originalen også. Jeg var ikke helt fornøyd skjønner du, derfor jeg fikk dette purple innfallet. Det var ikke for å mase , men liker fortsatt originalen og da med den samme beskjæringen som purpurversjon nede slik at horisonten til høyre forsvinner . Jeg synes ikke at du skal være misfornøyd med originalen - den er bra den . Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Hei, Helene. En nær sagt hel verden sørger over at den genierklærte artisten Prince Rogers Nelson ikke lenger blir å se på en scene. Den lille artisten med det store talentet har imidlertid etterlatt seg komposisjoner som hører evigheten til, - som f. eks. "Nothing compares to U" og "Purple Rain". Sistnevnte er regnet som en av popverdenens fineste produksjoner, og man behøver ikke å se mer enn en liten flekk av fiolett før "Purple Rain" dukker fram i bevisstheten. Versjon 2 er et fint bilde i seg selv, synes jeg, men versjon 1, - hyllesten til Prince, "tar kaka", Helene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Hei, Helene. En nær sagt hel verden sørger over at den genierklærte artisten Prince Rogers Nelson ikke lenger blir å se på en scene. Den lille artisten med det store talentet har imidlertid etterlatt seg komposisjoner som hører evigheten til, - som f. eks. "Nothing compares to U" og "Purple Rain". Sistnevnte er regnet som en av popverdenens fineste produksjoner, og man behøver ikke å se mer enn en liten flekk av fiolett før "Purple Rain" dukker fram i bevisstheten. Versjon 2 er et fint bilde i seg selv, synes jeg, men versjon 1, - hyllesten til Prince, "tar kaka", Helene ! M v h Albert. Tusen hjertelig takk for de vennlige ord Albert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg