sussss Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hvede marken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Praktfullt landskap , flott kameravinkel som gir en flott forgrunn samt en fin og dramatisk sky kledd himmel . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Nydelige skyer! Vakkert landskap. Et riktig smukt bilde. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Praktfullt landskap , flott kameravinkel som gir en flott forgrunn samt en fin og dramatisk sky kledd himmel . Mvh Alec Mange tak Alec :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Fint kamerastandpunkt og bra komposisjon. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Her spirer det og gror godt ser jeg. Dessuten flotte skyformasjoner på himmelen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Meget severdig. Skyene gir fin dynamikk i bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Når skyene er så fine som her må de jo simpelthen få lov til være med. Igjen et flott bilde, Suss! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. april 2016 Forfatter Del Skrevet 25. april 2016 Når skyene er så fine som her må de jo simpelthen få lov til være med. Igjen et flott bilde, Suss! Mvh Fredrik Tak Fredrik og Rolf for hyggelig kommentar :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Enkelt og greit denne gang. Kanskje er du ikke enig, men jeg ville tatt 3 mm beskjæring oppe så de smale blå glipene forsvinner mellom den store hvite og bildekant. Hvis de scroller opp og dekker til så ser kanskje du som jeg at både spenning og dybdefølelse da øker. Kan jo nevne at blått over skyene ofte stjeler dybden i et bilde. Lys, skarphet, farger og detaljer i dette bildet med lav kameravinkel er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 Enkelt og greit denne gang. Kanskje er du ikke enig, men jeg ville tatt 3 mm beskjæring oppe så de smale blå glipene forsvinner mellom den store hvite og bildekant. Hvis de scroller opp og dekker til så ser kanskje du som jeg at både spenning og dybdefølelse da øker. Kan jo nevne at blått over skyene ofte stjeler dybden i et bilde. Lys, skarphet, farger og detaljer i dette bildet med lav kameravinkel er det ingenting å si på. Roar Mange tak Roar..jo det kan man så godt gøre..skære lidt af de øverste skyer , men så heller ikke mere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg