Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00291891/ Hvor sterk er denne? Det står ikke ampere. Kan jeg koble til tre tomme nettbrett/smarttelefoner samtidig, og forvente like rask lading som med originalladeren? Mange ladere med flere uttak tillater ikke at du belaster alle max samtidig, og hva er da vitsen...? Begynner å gå tom for stikkontakter når at utstyret skal lades samtidig. Endret 22. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Godt å vite 3 USB-porter.Spenning USB-porter: 5Vdc.Samlet strømstyrke for alle USB-porter: maks 3400 mA.Strømstyrke per USB-port: maks 2400 mA. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Samlet strømstyrke for alle USB-porter: maks 3400 mA.Strømstyrke per USB-port: maks 2400 mA. Edit: Slått på målstreken. Endret 22. april 2016 av Valotunk Lenke til kommentar
Fanboi Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Det står ganske greit forklart på din egen link ja =) originallader vil uansett ofte være raskere på endel nyere produkter pga hurtigladeteknologi som krever originalt utstyr Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Kunne sverget på at den informasjonen manglet for et par dager siden. Nå står det jo. Burde lest en gang til før jeg postet. Den er altså gi 2400 mA til en enhet, men alle enhetene kan ikke få så mye samtidig. Max total er 3400 mA. Hvis jeg kobler til tre sultne enheter, vil den selv finne ut av det? Eller blir den heller overopphetet og skrur seg av?. Poenget er at alle tre enhetene skal være fulle til slutt. Endret 22. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Jeg har denne http://www.droid-life.com/2016/01/22/tronsmart-titan-review/ Beste laderen jeg noen gang har brukt Highlights Powerful. Total 90W for 5 ports, 18W for each port. The most powerful desktop USB charger for family and office use ever. Equipped with the the latest 2 in 1 charging chip:Qualcomm Quick Charge 2.0 and smart detective technology. Qualcomm Quick Charge 2.0 technology. Charging speed 3 times faster for Quick Charge 2.0 compatible devices. Tronsmart patented VoltIQ smart detective technology offer faster charging speed for most other devices. 100V-240V input meet worldwide charging need. All in one design, meets all your charging needs for nearly all smart devices of your family. Safety guarantee. Built with industry grade materials and premium circuitry, fully protect against over-current, overcharging and overheating for safe and fast charging. Package content: Tronsmart 90W desktop charger station with power cord, VoltIQ intro, Warranty Card. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Mitt foreløpige inntrykk av Ikea-laderen er positivt, og jeg angrer på at jeg kun kjøpte to stykker. Det er veldig nyttig å kunne lade tre USB-enheter samtidig, særlig nå som jeg har to mobiler. Da slipper jeg å rote med grenkontakter når jeg går tom for stikkontakter. Endret 24. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Hvorfor legger de slike kunstige begrensninger på strømmen? Laderen er koplet til 220 V, så hvorfor kan ikke alle portene levete 2,4 A Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 (endret) Veldig godt spørsmål. Da hadde man ikke trengt å lure på om den er sterk nok. Hadde sikkert vært dyrere å produsere, med tanke på varme og kjøleløsninger. I de fleste tilfeller krever ikke alle tre enhetene max strøm samtidig. Endret 24. april 2016 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå