Leif Olsson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Lurer på hva? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Leif. Flott portrett av en pelsfin katt som ser ut til å være oppslukt i sin egen tankeverden ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Hei Albert. Takk før hyggelig kommentar Ja virker være noe spennende, kanske ei mus? M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Det er vel stort sett mat som står i hodet på disse kattene! Nydelig pus! Er den din? Skarpt og fint foto. God helg Lord Nikon! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Det er vel stort sett mat som står i hodet på disse kattene! Nydelig pus! Er den din? Skarpt og fint foto. God helg Lord Nikon! Halajsen Queen Helene Takk før hyggelig kommentar som altid Nei er ikke min katt, møter mange på mine sykelturer Mat, ja en mus eller to eller to God h...elg ! Lord Leif Nikon man Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Det er vel stort sett mat som står i hodet på disse kattene! Nydelig pus! Er den din? Skarpt og fint foto. God helg Lord Nikon! Halajsen Queen Helene Takk før hyggelig kommentar som altid Nei er ikke min katt, møter mange på mine sykelturer Mat, ja en mus eller to eller to God h...elg ! Lord Leif Nikon man Sorry, to eller to, blir då to and to, who is four Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Koselig portrett. Helene mener det er stort sett mat som står i hodet på pusen. Ja, og innendørs vil jeg legge til litt kos og oppmerksomhet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Koselig portrett. Helene mener det er stort sett mat som står i hodet på pusen. Ja, og innendørs vil jeg legge til litt kos og oppmerksomhet. Mvh Ragnar Takk Ragnar før hyggelig kommentar Mat ja, men også kos innendørs og er nysgjerrige på det meste som beveger seg M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Herlig !!! Takk takk Torhild M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg