Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor = D.R.I.T.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg med å overtale mudern til å kjøpe 1024/256kb fra telenor, jeg har 701/128kb nå 400,-kr måneden. Har allerede overgått adsl grensen også, ligger på 64/128 nå.  :grumpy:

1mbit koster vel 549,- kr.

Takk.

Fått overtalt'a? Evt hvordan?! Har selv 704/128 med 10gb kvote. Bruker opp kvota på bare dager.. håpløst! Skulle klart meg med 30 gb, men fatter sier bare at "du får nøye deg med 10 gb i måneden!" :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å overtale mudern til å kjøpe 1024/256kb fra telenor, jeg har 701/128kb nå 400,-kr måneden. Har allerede overgått adsl grensen også, ligger på 64/128 nå.  :grumpy:

1mbit koster vel 549,- kr.

Takk.

Fått overtalt'a? Evt hvordan?! Har selv 704/128 med 10gb kvote. Bruker opp kvota på bare dager.. håpløst! Skulle klart meg med 30 gb, men fatter sier bare at "du får nøye deg med 10 gb i måneden!" :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

hehe ja bruker opp på dager selv, men nå har jeg da fått overtalt mudern til 1mbit 30gb i måneden, kjempe fornøyd jeg. :cool:

Lenke til kommentar
' date='22/11/2003 : 12:05'] Beklager, fikk bare et intens hat i går kveld mot telenor da jeg ikke fant noen plass man kunne få tak i dem på + at jeg har vært i klammeri med dem før og jeg tror ikke 05000 funker om natten da jeg skrev dette innlegget.

Har ikke Telenor sin kundeservice åpent 24 timer i døgnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...