RuneK Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Historisk seilas Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Rune. Et fint, fargerikt bilde med godt lys ! Mange spennende uker venter dem som får bli med på den planlagte historiske seilasen til Amerika i sommer ! M v h Albert. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Rune. Et fint, fargerikt bilde med godt lys ! Mange spennende uker venter dem som får bli med på den planlagte historiske seilasen til Amerika i sommer ! M v h Albert. Takk for det Albert Sikkert spennende å seile til vinland slik vikingene gjorde, men tror jeg hadde betenkt meg til å krysse Nord-Atlanteren med et slikt skip, selv vinterstid Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Rune. Et fint, fargerikt bilde med godt lys ! Mange spennende uker venter dem som får bli med på den planlagte historiske seilasen til Amerika i sommer ! M v h Albert. Takk for det Albert Sikkert spennende å seile til vinland slik vikingene gjorde, men tror jeg hadde betenkt meg til å krysse Nord-Atlanteren med et slikt skip, selv vinterstid Hilsen Rune Selv sommerstid mener jeg selvsagt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Tror jeg hadde satset på å være med følgebåten i så fall, og bunkret opp med et lass sjøsjuketabletter..er så sjøveik.. Fint bilde i varmt og fint lys! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hva om en du kutter rett til venstre for bygningen og får vikingskipet i en egen stående versjon også? Vikingskip har blitt svært så populært og da må de jo selvfølgelig dra til Vinland også. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg