Windoge Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Jeg har merket at LED-lyset (blinkende grønt) som viser varsel på telefonen ofte begynner å blinke uten at jeg har mottatt noe som helst. Den eneste måten å få det vekk på er å restarte telefonen. Noen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Fant en notis om problemet. BUG: LED FLASHING, BUT NO NOTIFICATION Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Skjer i ny og ne hos meg, men da etter at det har vært noe å varsle for(fått melding osv,men sjekket den allerede), quick fix som jeg bruker er LED button på "rullgardinen" kjapp av og på løser problemet uten å måtte restarte mobil Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Skjer i ny og ne hos meg, men da etter at det har vært noe å varsle for(fått melding osv,men sjekket den allerede), quick fix som jeg bruker er LED button på "rullgardinen" kjapp av og på løser problemet uten å måtte restarte mobil Samme som skjer med meg. Skal prøve begge tipsene som er nevnt over. Takk. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Noen av dere som har hatt G3 også ? jeg har den nå men lurer på og oppgradere. er ikke missfornøyd med min G3 men heller ikke så imponert. En helt grei/bra telefon. Men er G4 noe særlig bedre ? Litt offtopic men Endret 23. april 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Noen av dere som har hatt G3 også ? jeg har den nå men lurer på og oppgradere. er ikke missfornøyd med min G3 men heller ikke så imponert. En helt grei/bra telefon. Men er G4 noe særlig bedre ? Litt offtopic men Ikke med mindre du finner et ekstremt godt tilbud, nå som G5 er her. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Noen av dere som har hatt G3 også ? jeg har den nå men lurer på og oppgradere. er ikke missfornøyd med min G3 men heller ikke så imponert. En helt grei/bra telefon. Men er G4 noe særlig bedre ? Litt offtopic men Ikke med mindre du finner et ekstremt godt tilbud, nå som G5 er her. G4 har vært under 3k flere ganger, som vel må sies å være et bra tilbud. Under halv pris av G5 og G5 er IKKE dobelt så bra som G4 for å forsvare prisforskjellen. G4 har meget bra kamera og etter min mening bra design - da spesielt i lær utgaven. Utenom dette en helt gjennomsnitlig telefon med gjennomsnittlig bateritid osv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2016 Forfatter Del Skrevet 24. april 2016 Noen av dere som har hatt G3 også ? jeg har den nå men lurer på og oppgradere. er ikke missfornøyd med min G3 men heller ikke så imponert. En helt grei/bra telefon. Men er G4 noe særlig bedre ? Litt offtopic men Ikke med mindre du finner et ekstremt godt tilbud, nå som G5 er her. G4 har vært under 3k flere ganger, som vel må sies å være et bra tilbud. Under halv pris av G5 og G5 er IKKE dobelt så bra som G4 for å forsvare prisforskjellen. G4 har meget bra kamera og etter min mening bra design - da spesielt i lær utgaven. Utenom dette en helt gjennomsnitlig telefon med gjennomsnittlig bateritid osv. Under 3000 kr er et bra tilbud. Elkjøp tar for eksempel 5495 kr for utgaven i sort skinn, og det er den ikke verdt. Jeg betalte rundt 3000 kr for denne utgaven på CDON, og det var den definitivt verdt. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Blir kanskje til og kjøpe G4 egentlig bare så jeg får en ny og bedre telefon, Min G3 sliter med litt for mye om dagen har ikke så veldig lyst til og bruke 5-7.000 kr på en splitter ny modell når funksjonen og ytelsen på de 2-3 tidligere modellene er så og si lik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå