Gå til innhold

LG G4 - Led-lys for varsling lyser uten varsel.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer i ny og ne hos meg, men da etter at det har vært noe å varsle for(fått melding osv,men sjekket den allerede), quick fix som jeg bruker er LED button på "rullgardinen" kjapp av og på løser problemet uten å måtte restarte mobil

Samme som skjer med meg. Skal prøve begge tipsene som er nevnt over. Takk.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har hatt G3 også ? jeg har den nå men lurer på og oppgradere. er ikke missfornøyd med min G3 men heller ikke så imponert. En helt grei/bra telefon. Men er G4 noe særlig bedre ?

Litt offtopic men :p

Ikke med mindre du finner et ekstremt godt tilbud, nå som G5 er her.

Lenke til kommentar

Noen av dere som har hatt G3 også ? jeg har den nå men lurer på og oppgradere. er ikke missfornøyd med min G3 men heller ikke så imponert. En helt grei/bra telefon. Men er G4 noe særlig bedre ?

G4 har vært under 3k flere ganger, som vel må sies å være et bra tilbud. Under halv pris av G5 og G5 er IKKE dobelt så bra som G4 for å forsvare prisforskjellen.

G4 har meget bra kamera og etter min mening bra design - da spesielt i lær utgaven. Utenom dette en helt gjennomsnitlig telefon med gjennomsnittlig bateritid osv.

Lenke til kommentar

G4 har vært under 3k flere ganger, som vel må sies å være et bra tilbud. Under halv pris av G5 og G5 er IKKE dobelt så bra som G4 for å forsvare prisforskjellen.

G4 har meget bra kamera og etter min mening bra design - da spesielt i lær utgaven. Utenom dette en helt gjennomsnitlig telefon med gjennomsnittlig bateritid osv.

Under 3000 kr er et bra tilbud. Elkjøp tar for eksempel 5495 kr for utgaven i sort skinn, og det er den ikke verdt. Jeg betalte rundt 3000 kr for denne utgaven på CDON, og det var den definitivt verdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...