TST Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Morten «zEVES» Vollan og Deadweight er klar for 1. divisjon av Telenorligaen.E-SPORT: – Målet er å finne og utvikle norske talenter som kan ta det neste steget, slik som «Jkaem» og «Rain» Lenke til kommentar
CWH Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Skal bli spennende å følge Deadweight. Ingenting hadde gledet meg mer enn et hel-norsk lag som presterer internasjonalt. Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Skal bli spennende å følge Deadweight. Ingenting hadde gledet meg mer enn et hel-norsk lag som presterer internasjonalt. Ingenting? 4 Lenke til kommentar
CWH Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Skal bli spennende å følge Deadweight. Ingenting hadde gledet meg mer enn et hel-norsk lag som presterer internasjonalt. Ingenting? Skal bli spennende å følge Deadweight. Veldig mye hadde gledet meg mer enn et hel-norsk lag som presterer internasjonalt. I stand corrected. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå