g0b Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er det slik LED lampe som blinker med ved foreksempel mottatt melding? slik som det er på samsung s100? venter på en slik i posten og jeg håper at det er LED indikator på den Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg har fortstått det slik,at det er det. venter en slik i posten selv! hvor har du bestilt? Lenke til kommentar
C. Eastwood Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 DIsplayet på fremsiden viser en konvolutt, ikke egen LED tror jeg... Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Men den fortsetter å vibrere til du leser meldingen, med intervaller seff Endret 22. november 2003 av AldaZar Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg så litt på den i går, og så ikke no led... konstaterte det for meg selv når jeg sto med den... så den derimot i mørket, og ikke mer enn noen minutter, men tror ikke den har det.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 den har itj LED lys som v200 etc. men den har jo en farge skjerm Lenke til kommentar
g0b Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 jeg har fortstått det slik,at det er det.venter en slik i posten selv! hvor har du bestilt? jeg har bestillt den på www.telebutikken.no, enn dem da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå