ethomassen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 GLEN LYON Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 I V2 ville jeg nok sett at den bakre delen hadde vært med også. Men i V1 er det OK for da får man følelse av at båten er på vei inn i bildet. Når det fortsatt gjelder V1 så ville jeg enten tatt en beskjæring som er det enkleste eller klona vekk de to hvite elementene akkurat ute i venstre bildekant for det blir bedre å avslutte med blå sjø der. Ellers OK utsnitt og komp med fine linjer og diagonaler som skaper spenning i bildett. Roar Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 I V2 ville jeg nok sett at den bakre delen hadde vært med også. Men i V1 er det OK for da får man følelse av at båten er på vei inn i bildet. Når det fortsatt gjelder V1 så ville jeg enten tatt en beskjæring som er det enkleste eller klona vekk de to hvite elementene akkurat ute i venstre bildekant for det blir bedre å avslutte med blå sjø der. Ellers OK utsnitt og komp med fine linjer og diagonaler som skaper spenning i bildett. Roar Takker for forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg