hasuwest Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har begge full versjonene, men hvilke skal jeg velge? IE har jeg hatt 4-eva.. men hva er + og hva er - ved Opera6? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Treng du å velge? Kan vel ha begge og bruke dei litt om kvarandre til du finn den du likar best. Opera +: Mouse-gestures Rask Genial vindushåndtering(syns eg) *Veldig* kustomiserbar Integrert søk sikkert litt meir og... Opera -: Ikkje full støtte for alt Krasjar i blant sikkert litt meir og... Lenke til kommentar
Kheperu Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Har du rask internettforbindelse merker man stor forskjell på Opera og IE. Nå som jeg er vant til Opera irriterer jeg meg noe grenseløst hver gang en side "tvinger" meg til å bruke IE. SÅ TREIGT! Konklusjon: Opera - Førstevalg IE - Den sikre backupen Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 11:40, Kheperu skrev:Konklusjon:Opera - FørstevalgIE - Den sikre backupen Jeg ville vært forsiktig med å omtale IE og sikker i samme setning ... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Fisk er best. Uten tvil. Med mindre man liker kjoett da. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 mozilla er eit bra alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå