AfterGlow Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 «Switch Alpha 12» skal være verdens første i sitt slag.Acer har sluppet en vannkjølt hybrid-PC Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 De hybridene jeg har prøvd (har Surface Pro 3 selv...) blir ofte veldig varme. Kanskje vannkjøling er smart? 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 De hybridene jeg har prøvd (har Surface Pro 3 selv...) blir ofte veldig varme. Kanskje vannkjøling er smart? Opplever du mye thermal throttling? Man legger jo ikke hendene på de varme områdene, så det har jo ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Nå kan man jo argumentere med at Surface Pro 4 og Surface Book også er væskekjølte, så helt rett er det ikke. nå er det riktignok slik at modellene over den rimeligste Surface Pro 4-modellen har en vifte som og hjelper til, men m3-modellen er, så vidt jeg vet, kun væskekjølt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 De hybridene jeg har prøvd (har Surface Pro 3 selv...) blir ofte veldig varme. Kanskje vannkjøling er smart? Opplever ikke dette i særlig grad selv. Har SF3 og SFP4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg