Gå til innhold

Hegre..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig flotte bilder av hegra du kommer med nå om dagene, dette intet unntak. Godt komponert og starpt og fint.

Jeg så du lurte på hvordan man legger bakgrunnsfarge. Det er to måter å gjøre det på. 1. Ved innleggelse av bildet, helt nederst i skjemaet står det "vis avanserte valg" (eller noe sånt) der trykker du deg inn og går ned til du finner "Bakgrunnsfarge". Like under der finner du ei stripe som går i nyanse fra mørkt til lyst, den kan du trykke på akkurat på den nyansen du ønsker.

2. Hvis bildet allerede er lastet inn, går du inn på "Endre" og gjør mer eller mindre samme prosedyre.

Tenker du finner ut av det, hvis ikke spør du igjen :)

Lenke til kommentar

Virkelig flotte bilder av hegra du kommer med nå om dagene, dette intet unntak. Godt komponert og starpt og fint.

Jeg så du lurte på hvordan man legger bakgrunnsfarge. Det er to måter å gjøre det på. 1. Ved innleggelse av bildet, helt nederst i skjemaet står det "vis avanserte valg" (eller noe sånt) der trykker du deg inn og går ned til du finner "Bakgrunnsfarge". Like under der finner du ei stripe som går i nyanse fra mørkt til lyst, den kan du trykke på akkurat på den nyansen du ønsker.

2. Hvis bildet allerede er lastet inn, går du inn på "Endre" og gjør mer eller mindre samme prosedyre.

Tror kanskje det må være en annen som har lurt på dette..legger på bakgrunnsfarge når jeg husker på det, og helst på lyse bilder..men takk likevel ;)

Takk for flott kommentar..og god helg :)

Mvh Oddmund

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror kanskje det må være en annen som har lurt på dette..legger på bakgrunnsfarge når jeg husker på det, og helst på lyse bilder..men takk likevel ;)

Takk for flott kommentar..og god helg :)

Mvh Oddmund

Skitt! Var det noen andre?! Ja,ja jeg får håpe vedkomne leser det da :D

Lenke til kommentar

Hei, Oddmund.

Igjen et svært bra bilde av gråhegre, - du har den fineste gråhegrebildesamlingen jeg noen gang har sett, og det er en fornøyelse å studere detaljene i bildene dine !

M v h

Albert.

Tusen takk for svært hyggelig og inspirerende kommentar, akkurat nå er det en aktiv periode her og de er i området nesten hele døgnet. Så dermed blir det mye bilder av de også. Er veldig fasinert av denne "urfuglen"

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar

Ja, denne kjenner deg nok sikkert igjen nå hvis det er den samme du har presentert - er det et par år minst nå?

Det gjorde seg bra med å dra ned lyset på bakgrunnen der.

Utover det så gidder jeg ikke å ramse opp alle superlativene.

Roar

Her er minst 3 av de, for de har jeg sett på en gang. denne har vært i nærkontakt med folk før for den er ringmerket, så det først da jeg redigerte bildene. Skal prøve å sette fokus på ringen neste gang for å hente inn info om fuglen.

Bruker oftest spotmåling og setter den på den lyse delen på hodet og bakgrunnen er skyggelagt av broa over.

Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...