Carpe Dam Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Får man så anmode eders høyhet om at De underholder oss laverestående vesener litt, og forklarer hvordan og hvorfor eders "instans" er så markant forskjellig fra de parallellene vi vanlige dødelige og dessuten særdeles dumme har trukket frem? 2 Lenke til kommentar
Dr. Urdahl Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Får man så anmode eders høyhet om at De underholder oss laverestående vesener litt, og forklarer hvordan og hvorfor eders "instans" er så markant forskjellig fra de parallellene vi vanlige dødelige og dessuten særdeles dumme har trukket frem? Det kan jeg.... Å vent.... Jeg har forklart dere! Ikke i detaljer, som sagt, men et bilde/eksempel på instansen ligger i mine poster i denne tråden. Det ligger i tillegg mye forklaringer fra meg i tråden. Jeg sa at jeg ikke var bedre enn noen annen, så slike uforskammete talemetoder kan du holde for deg selv. Endret 27. april 2016 av Dr. Urdahl Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Får man så anmode eders høyhet om at De underholder oss laverestående vesener litt, og forklarer hvordan og hvorfor eders "instans" er så markant forskjellig fra de parallellene vi vanlige dødelige og dessuten særdeles dumme har trukket frem? Det kan jeg.... Å vent.... Jeg har forklart dere! Ikke i detaljer, som sagt, men et bilde/eksempel på instansen ligger i mine poster i denne tråden. Det ligger i tillegg mye forklaringer fra meg i tråden. Jeg sa at jeg ikke var bedre enn noen annen, så slike uforskammete talemetoder kan du holde for deg selv. Du har ikke på noe som helst tidspunkt svart på følgende: Hva vil en slik instans gjøre, som ikke allerede gjøres av dagens sosialvesen, fengselsvesen og norskopplæring? Annet enn å samle innvandrerne bak et gjerde, som om de var i reservat... Du har kanskje ikke sagt rett ut at du er bedre enn alle andre, men du gjør det langt på vei når du idioterklærer folk bare fordi de ikke skjønner hvordan luftslottet ditt skal fungere i den virkelige verden. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 http://www.dagbladet.no/2016/04/29/nyheter/innenriks/babyvold/vold/44049842/ Jeg tør å vedde en femmer på at den voldsutøvende mannen i denne saken ikke har norsk opphav. Noen som vedder imot? 2 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Rettferdigheten har seiret, og saken er over! Vi kan puste lettet ut! Gjerningsmannen har nå fått sin straff, og det er ikke småsaker, med tanke på at det bare var organisert og gjentatt grov rasistisk vold som ble filmet og lastet opp på internett så andre også kunne få nyte synet av "poteter som får saften slått ut av dem". http://www.nrk.no/trondelag/gjerningsmann-i-voldssak-utvist-resten-av-skolearet-1.12928640 Politiet har altså tatt affære; og her slo de på stortromma: – Han er utvist, og vil ikke komme tilbake til skolen dette skoleåret. Det sier Tor Erik Rønne, forebyggendekoordinator hos politiet i Sør-Trøndelag, til NRK om 18-åringen som banket opp en medelev på Charlottenlund videregående skole. Han blir altså utvist fra skolen i over en måned! Straffen er knallhard og det er nesten synd på gjerningsmannen, som blir brukt for å sette et eksempel. Jeg forventer at ARS eller AUF arrangerer et rosetog eller noe i sympati med den utviste "pigmenterte". Vi har hatt lignende saker i Norge, men der situasjonen snudd på hodet, så offeret ble dobbelt så offer, og overgriperen bokstavelig talt Hitler. At han slapp unna med 6 måneders fengsel er en skandale! http://www.t-a.no/nyheter/2016/02/26/Fengsel-i-seks-m%C3%A5neder-etter-videovolden-i-Namsos-12207516.ece I denne saken gikk ARS hardt ut og var svært skuffet over at ikke "hatparagrafen" eller hva den heter, ble brukt, slik at gjerningsmannen fikk en hardere straff. 5 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Dette var bare kvalmt. Håper ikke dette er enda på visa og håper både han og hans rasistiske kompiser får fengsel.Dette var ikke engang et engangs tilfelle, dette skjedde seks ganger. Hadde vært veldig forbanna om dette skjedde på min skole. Endret 3. mai 2016 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Det er kvalmt og sykt. Det er faktisk helt sykt at litt mørkere pigmentering skal fungere som et skjold. Det er en politi som snakker her, og det kan fort være enden på visa... det må da vel være straff nok! Det har skjedd MINST seks ganger, men hvem vet hvor mange poteter de egentlig har slått saften ut av... Og noen lurer på hvorfor ikke alle applauderer dette fargerike felleskapet som blir dyttet på oss... 3 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Dette var femte gang han var anmeldt for grov vold.Da er det bare å vente på at han dreper noen og alle lurer på hvordan dette kunne skje. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Det er faktisk helt sykt at litt mørkere pigmentering skal fungere som et skjold. Hva trakk du den konklusjonen ut av? Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Forskjellsbehandling er vel i seg selv rasistisk.Alikevel praktiseres loven tilsynelatende slik at ethvert angrep på en med brun hud er rasistisk motivert, mens de langt oftere angrepene på etniske nordmenn av andre folkegrupper stort sett avfeies som tilfeldig - selv om de spesifikt har kommet til landet for å loppe nordmenn. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Hvor er forskjellsbehandlingen, og hvor er det du føler at hudfargen har en betydning? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Mannen er 18 år. Hvorfor blir han ikke straffeforfulgt som en voksen? Føler han blir straffet som et barn - "Nei, kan du ikke oppføre deg får du ikke være med å leke i sandkassa". Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Må bare le av den såkalte "straffen" som ble utdelt, men er ikke annet å forvente i dagens samfunn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Dagens samfunn? Hvor langt tilbake er det du ønsker å være? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Her er det selvsagt en del luringer som prøver å få oss til å tro at rettsaken og videre politisak nå er over , noe den ikke er. Skolen hvor vedkommende gikk har tatt ansvar , påtalemyndighetene har en sak under etterforskning og dette vil også få konsekvenser for vedkommende , spesielt med tanke på alder. 2 Lenke til kommentar
delfin Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Dette var femte gang han var anmeldt for grov vold. Da er det bare å vente på at han dreper noen og alle lurer på hvordan dette kunne skje. Sjette gangen de har en alvorlig voldssak på ham, men det er mange flere tilfeller som ikke er anmeldte, vil jeg tro. Det ble sagt av flere som ble intervjuet at dette var en gjeng som hadde terrorisert skolen og hvite ungdommer der (og utenfor skolen) Det er faktisk helt sykt at litt mørkere pigmentering skal fungere som et skjold. Hva trakk du den konklusjonen ut av? Det trodde jeg var tydelig ut fra innlegget. Han får utvisning fra undervisningen i en måneds tid, mens en nordmann fikk 6 måneder i fengsel for en langt mindre alvorlig sak. Mannen er 18 år. Hvorfor blir han ikke straffeforfulgt som en voksen? Føler han blir straffet som et barn - "Nei, kan du ikke oppføre deg får du ikke være med å leke i sandkassa". Han er 20 Her er det selvsagt en del luringer som prøver å få oss til å tro at rettsaken og videre politisak nå er over , noe den ikke er. Skolen hvor vedkommende gikk har tatt ansvar , påtalemyndighetene har en sak under etterforskning og dette vil også få konsekvenser for vedkommende , spesielt med tanke på alder. Vi får se. Ut fra saken på NRK virker det som om både politi og skoleledelse nå puster lettet ut over at saken er ferdig... Jeg vil berømme alle "antirasistiske" organisasjoner i Norge for engasjementet! De har virkelig imponert, sammen med "antirasisters" øredøvende stillhet. Rett og slett hykleri i toppklasse... 2 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Han er 20 Faenimeg enda verre. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Det er faktisk helt sykt at litt mørkere pigmentering skal fungere som et skjold. Hva trakk du den konklusjonen ut av? Hvit mann gjør det samme en gang får 6måneder fengsel. Svart mann gjør samme greiene X6 får en måned utvisning fra skolen, Hadde rollene vært byttet på hadde det vært opptøyer i gatene som i Ferguson. Endret 3. mai 2016 av Mr.Duklain 3 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Her er det selvsagt en del luringer som prøver å få oss til å tro at rettsaken og videre politisak nå er over , noe den ikke er. Skolen hvor vedkommende gikk har tatt ansvar , påtalemyndighetene har en sak under etterforskning og dette vil også få konsekvenser for vedkommende , spesielt med tanke på alder. Dette regner jeg med jeg også. Men hvis ikke det skjer og saken blir henlagt så er det et hån mot ofrene og begrepet rasisme har for godt mistet sin betydning i Norge. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Slike voldsaper er ikke normalt satt sammen og vil aldri bli vanlige medlemmer av samfunnet.Kast.Ham.Ut. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå