Gå til innhold

Hvitveistid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vakkert bilde! Jeg bare elsker sånne hvitveisskoger!

Du kunne ryddet bittelitt i grenene langs venstrekanten kanskje? Nydelig farge, lys og komp.

Mange takk for det Helene ! Jeg hadde også lyst til å rydde litt i grenene her, men det er ett naturreservat, så det er ikke lov å rydde eller flytte på noe som helst :D

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Stemningsfullt bilde fra skogbunnen , flott komponert med de rake trærne i bakgrunnen og det nydelige grønne teppet i forgrunnen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Fint hvitveis- og skogsbilde. Liker spesielt komposisjonen med u-formen i landskapet.

Ser at originalbildet er tatt 26.04.15, samme dag som jeg gikk gjennom Holtnesdalen og tok mine hvitveisbilder, men på et annet klokkeslett. (La forresten ut bilder fra turen her på Bildekritikken).

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Fint hvitveis- og skogsbilde. Liker spesielt komposisjonen med u-formen i landskapet.

Ser at originalbildet er tatt 26.04.15, samme dag som jeg gikk gjennom Holtnesdalen og tok mine hvitveisbilder, men på et annet klokkeslett. (La forresten ut bilder fra turen her på Bildekritikken).

Mvh Ragnar

Mange takk Ragnar ! Jeg husker godt den flotte bildeserien din fra Holtnesdalen....det var kanskje derfor jeg drøyde med mitt bidrag :)

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar

Godt å se at det grønnes for i Oslo nærmest snør det idag til tross for at gradestokken viser flere varme.Fint utsnitt og komp her med god dybdefølelse innover mellom de fortsatt nakne trestammene.

Roar

Ikke fortvil Roar, våren kommer helt sikkert til deg også :)

Mange takk for den hyggelige kommentaren !

Mvh. Rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...