Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hvitveistid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Et fint og trivelig vårbilde! Fint komponert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Vakkert bilde! Jeg bare elsker sånne hvitveisskoger! Du kunne ryddet bittelitt i grenene langs venstrekanten kanskje? Nydelig farge, lys og komp. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Et fint og trivelig vårbilde! Fint komponert! Mvh Fredrik Mange takk for det Fredrik ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Vakkert bilde! Jeg bare elsker sånne hvitveisskoger! Du kunne ryddet bittelitt i grenene langs venstrekanten kanskje? Nydelig farge, lys og komp. Mange takk for det Helene ! Jeg hadde også lyst til å rydde litt i grenene her, men det er ett naturreservat, så det er ikke lov å rydde eller flytte på noe som helst Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Rolf. Et nydelig og frodig vårbilde, med fin komposisjon, sterke, klare farger og et herlig lys ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Et flott vårbilde Rolf Her kom vintern på besøk idag, men bare noen timer, nå vår igjen God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Rolf. Et nydelig og frodig vårbilde, med fin komposisjon, sterke, klare farger og et herlig lys ! M v h Albert. Hei Albert. Mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Et flott vårbilde Rolf Her kom vintern på besøk idag, men bare noen timer, nå vår igjen God helg ! M v h Leif Mange takk Leif ! April kan være lunefull her på Østlandet også, men nå går det tross alt den rette veien Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Stemningsfullt bilde fra skogbunnen , flott komponert med de rake trærne i bakgrunnen og det nydelige grønne teppet i forgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Fint hvitveis- og skogsbilde. Liker spesielt komposisjonen med u-formen i landskapet. Ser at originalbildet er tatt 26.04.15, samme dag som jeg gikk gjennom Holtnesdalen og tok mine hvitveisbilder, men på et annet klokkeslett. (La forresten ut bilder fra turen her på Bildekritikken). Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Godt å se at det grønnes for i Oslo nærmest snør det idag til tross for at gradestokken viser flere varme.Fint utsnitt og komp her med god dybdefølelse innover mellom de fortsatt nakne trestammene. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Godt formidlet stemning av vår Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Fint hvitveis- og skogsbilde. Liker spesielt komposisjonen med u-formen i landskapet. Ser at originalbildet er tatt 26.04.15, samme dag som jeg gikk gjennom Holtnesdalen og tok mine hvitveisbilder, men på et annet klokkeslett. (La forresten ut bilder fra turen her på Bildekritikken). Mvh Ragnar Mange takk Ragnar ! Jeg husker godt den flotte bildeserien din fra Holtnesdalen....det var kanskje derfor jeg drøyde med mitt bidrag Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Stemningsfullt bilde fra skogbunnen , flott komponert med de rake trærne i bakgrunnen og det nydelige grønne teppet i forgrunnen . Mvh Alec Mange takk Alec ! Hyggelig at du likte bildet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Godt å se at det grønnes for i Oslo nærmest snør det idag til tross for at gradestokken viser flere varme.Fint utsnitt og komp her med god dybdefølelse innover mellom de fortsatt nakne trestammene. Roar Ikke fortvil Roar, våren kommer helt sikkert til deg også Mange takk for den hyggelige kommentaren ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Godt formidlet stemning av vår Mvh Oddmund Mange takk Oddmund ! Hyggelig at bildet falt i smak. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Hvor hyggeligt så er foråret kommet og alt bliver grønt Annemonerne blomstre..man ville ønske det varede for altid :-) smukt taget her vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg