Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Herregud Lukaku Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Smalling klarer virkelig ikke å håndtere tempoet til Lukaku Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hva er galt med Fellaini? Han står jo helt i ro på innlegg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Herregud - er dette en United-kamp under Van Gaal?? Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Haha, mye sjanser ja... Og det i en cup-kamp der mentaliteten gjerne er å ikke slippe inn mål > score mål. Utrolig at vi ikke har klart å putte noe enda da. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Føkk Fellaini-haterne. Vært god de siste ukene, og nok en scoring Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Haha så kjører'n "peke på navnet på ryggen"-feiringa.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Lingard har vært meget god. Beveger seg smart hele tiden og åpner opp Everton stadig vekk. Mye fotball i hodet på den karen! Endret 23. april 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Føkk Fellaini-haterne. Vært god de siste ukene, og nok en scoring Enig i at han ikke har vært dårlig den siste tiden, men jeg må si at jeg er overrasket over hvor bra han og Carrick har fungert sammen. Tror det kan ha noe med rollen Rooney spiller i. Kommer mye dypt i banen og jobber både offensivt og defensivt. Omtrent som Schneiderlin har gjort. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Føkk Fellaini-haterne. Vært god de siste ukene, og nok en scoring Enig i at han ikke har vært dårlig den siste tiden, men jeg må si at jeg er overrasket over hvor bra han og Carrick har fungert sammen. Tror det kan ha noe med rollen Rooney spiller i. Kommer mye dypt i banen og jobber både offensivt og defensivt. Omtrent som Schneiderlin har gjort. De funker bra når de får hjelp ja, både Rooney og Lingard har vært mye dypt og bidratt. Gjør også at Fellaini kan gå høyt i banen, som på målet, og et par av sjansene. Der er han god! Bra førsteomgang! Endret 23. april 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Rooney ser fit ut. Løpskraften på midten har vært gull - også trenger han ikke trekke ned for å få ballkontakt.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Lingard trenger virkelig skuddtrening Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. april 2016 Forfatter Del Skrevet 23. april 2016 Jeg har ikke ord. Dommerfeil igjen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Nei, fot først ser det ut til. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 nei fy faen heller. han er på ball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå