vikingarna Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Når jeg prøver å instalere ST3WOLF SCSI CONTROLLER,står det at det oppstod en feil under instalasjon av enheten. Driverinstalasjonsfilen for denne enheten mangler en nødvendig oppføring. Dette kan være fordi INF-filen ble laget for windows 95 eller senere.kontakt maskinvareleverandøren. Hva skalll jeg gjøre??? håper på mange svar... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hva har dette med kategorien Internett & Nettverk å gjøre? Moderatorene er nokså strenge på dette forumet når det gjelder å poste i rett kategori, så sjekk at du poster i rett neste gang. Ellers risikerer du at du får trådene dine stengt. ST3WOLF - tror dette er Daemon Tools. I så fall kan du laste det ned den nyeste versjonen fra denne linken. Lenke til kommentar
vikingarna Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 jeg må rette feilen,ellers kann jeg ikke få et delt netverk Lenke til kommentar
vikingarna Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Er det noen som kann hjelpe meg? :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå