ltdata Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Noen som vet hvor jeg kan bestille nytt glass til mobiltelefonen får å sette det på selv? Jeg har motorola moto g 3 gen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 http://www.ebay.com/itm/Outer-Screen-Lens-Glass-Replace-For-Motorola-Moto-G3-G-3rd-Gen-XT1540-XT1548-/182067337195?var=&hash=item2a640f17eb:m:mI-oiLtB09Lkzn_P73oBQeg Har ikke sjekket om dette er ekte eller piratkopi, men det burde finnes en del på ebay. Søk litt selv. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Veldig rimelig pris. skal sjekke ut mer. Noen som har byttet skjerm selv? Vanskelig? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Veldig rimelig pris. skal sjekke ut mer. Noen som har byttet skjerm selv? Vanskelig? Tipper du skal slite noe forferdelig hvis du aldri har gjort noe sånt før.. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Kjenner ikke til Motorola telefonen, men hvis den er som de fleste andre bør du bytte skjerm + glass da dette er som en enhet å regne. Glasset er som regel limt til skjermen og vrient å få av og bli kvitt limrester. Jeg har skiftet skjerm på min LG G4 uten problemer. Kjøpte skjerm fra ebay og fikk med et lite verktøysett som er handy på reperasjon av slike ting. Youtube har masse filmer som steg for steg viser hvordan du går frem for å skifte skjerm. Se nøye gjennom og finn ut om dette er noe du kan klare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå