Krozmar Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Biler er mer dødelig en innvandrere... Ei bil gjør ingenting og dreper ingen. Poenget er vel at man har større sjangs av å dø i faktisk Tog, Fly og Bilulykke enn av en innvandrer ifølge stattestikken... Så frykten for innvandrere er helt meningsløs om det er døden man frykter.... Endret 22. april 2016 av Krozmar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Vi tar imot personer med kropp og sjel.. De aller fleste glad i å jobbe og bidra for ett samfunn.. Hva faen feiler det folk her inne egentlig.. Utalelser som at vi blir straffet for å hjelpe og ta imot mennesker... Mennesker er mennesker, uansett hvor de kommer fra.. Man flykter jo ikke fra sitt eget hjem for å ta livet av DEG! De aller fleste jobber og bidrar ikke. Det er enorme kulturforskjeller som gjør flesteparten av disse menneskene ikke-integrerbare i vårt samfunn. Selvfølgelig kommer ingen for å ta oss spesifikt - men de kommer for å dra nytte av vår naivitet, det er hevet over enhver tvil. Assad-2.jpg Ikke-intrigerbare... Hva fanden har du det fra.. Vi mennesker er den arten som er flinkest til å tilpasse oss omverden best av alle arter for nettop å overleve... Kulturforskjeller er jo klart en vanskelig sak, men slike fordommer som du har er jo helt idiotisk... Norge er på Europatoppen på intigrering, og vi gjør en jævla bra jobb på det også... Noen har vansker for å tilpasse seg en fredlig nasjon som Norge når de er tilnærmet paranoide og redd for å bli skutt på i sin vanlig hverdag... Det handler ikke derimot så mye om kultur, men derimot frykt, hvilket sted de er fra og hva de har opplevd... Er jo helt klart at noen kan dra med seg vaner av et miljø av anarki og kultur som virker helt fjernt for oss.. Men om vi stenger grensen er det for mange av de en dødsdom.. Så man må egentlig velge.. Ønsker man en fremtid hvor vi kan leve i fred.. Eller ønsker vi alltids krig og fattigdom.... Det han mener med ikke-intrigerbare er at mange av disse flyktningene stammer fra en kultur eller religion som gjør det umulig for dem å bidra med noe positivt for oss. Heller tvert i mot. Det er en grunn til at det aldri blir fred på disse stedene, og dette tar de med seg til Norge. Jeg håper norske politikere sliter med samvittigheten hver gang de leser om en overfallsvoldtekt eller annen kriminell handling som ikke er begått av nordmenn. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Biler er mer dødelig en innvandrere... Ei bil gjør ingenting og dreper ingen. Poenget er vel at man har større sjangs av å dø i faktisk Tog, Fly og Bilulykke enn av en innvandrer ifølge stattestikken... Så frykten for innvandrere er helt meningsløs om det er døden man frykter.... Å bli drept er et elendig eksempel. Er det mer sannsynlig å bli voldtatt eller ranet av en bil, fly eller tog? 2 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Vi tar imot personer med kropp og sjel.. De aller fleste glad i å jobbe og bidra for ett samfunn.. Hva faen feiler det folk her inne egentlig.. Utalelser som at vi blir straffet for å hjelpe og ta imot mennesker... Mennesker er mennesker, uansett hvor de kommer fra.. Man flykter jo ikke fra sitt eget hjem for å ta livet av DEG! De aller fleste jobber og bidrar ikke. Det er enorme kulturforskjeller som gjør flesteparten av disse menneskene ikke-integrerbare i vårt samfunn. Selvfølgelig kommer ingen for å ta oss spesifikt - men de kommer for å dra nytte av vår naivitet, det er hevet over enhver tvil. Assad-2.jpg Ikke-intrigerbare... Hva fanden har du det fra.. Vi mennesker er den arten som er flinkest til å tilpasse oss omverden best av alle arter for nettop å overleve... Kulturforskjeller er jo klart en vanskelig sak, men slike fordommer som du har er jo helt idiotisk... Norge er på Europatoppen på intigrering, og vi gjør en jævla bra jobb på det også... Noen har vansker for å tilpasse seg en fredlig nasjon som Norge når de er tilnærmet paranoide og redd for å bli skutt på i sin vanlig hverdag... Det handler ikke derimot så mye om kultur, men derimot frykt, hvilket sted de er fra og hva de har opplevd... Er jo helt klart at noen kan dra med seg vaner av et miljø av anarki og kultur som virker helt fjernt for oss.. Men om vi stenger grensen er det for mange av de en dødsdom.. Så man må egentlig velge.. Ønsker man en fremtid hvor vi kan leve i fred.. Eller ønsker vi alltids krig og fattigdom.... Det han mener med ikke-intrigerbare er at mange av disse flyktningene stammer fra en kultur eller religion som gjør det umulig for dem å bidra med noe positivt for oss. Heller tvert i mot. Det er en grunn til at det aldri blir fred på disse stedene, og dette tar de med seg til Norge. Jeg håper norske politikere sliter med samvittigheten hver gang de leser om en overfallsvoldtekt eller annen kriminell handling som ikke er begått av nordmenn. Heh.. Så da må jeg da si noe som... "Jeg håper du sliter med samvittigheten hver gang en flyktning dør når de blir nektet tilgang til Norge" Blir jo like tåpelig.... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Poenget er vel at man har større sjangs av å dø i faktisk Tog, Fly og Bilulykke enn av en innvandrer ifølge stattestikken... Så frykten for innvandrere er helt meningsløs om det er døden man frykter.... Det var det at de bidrar i følge deg - så nevnte jeg Malmø. Så når man får det slik, så er ikke døden noe å frykte, kanskje man heller vil foretrekke det Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Biler er mer dødelig en innvandrere... Ei bil gjør ingenting og dreper ingen. Poenget er vel at man har større sjangs av å dø i faktisk Tog, Fly og Bilulykke enn av en innvandrer ifølge stattestikken... Så frykten for innvandrere er helt meningsløs om det er døden man frykter.... Å bli drept er et elendig eksempel. Er det mer sannsynlig å bli voldtatt eller ranet av en bil, fly eller tog? Greit nok ett elendig eksempel. Litt sjekk.. 236 voldtekt i 2014... De aller fleste er fordi kjæresten er til en 16ishåring er 15 eller yngere... Ellers er det familie og venner som er årsaken... Ingen tall om innvandrere som er oppgitt.. Blind vold eller voldtekt gjort av en innvandrer er en marginal prosent.... Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Biler er mer dødelig en innvandrere... Ei bil gjør ingenting og dreper ingen. Poenget er vel at man har større sjangs av å dø i faktisk Tog, Fly og Bilulykke enn av en innvandrer ifølge stattestikken... Så frykten for innvandrere er helt meningsløs om det er døden man frykter.... Å bli drept er et elendig eksempel. Er det mer sannsynlig å bli voldtatt eller ranet av en bil, fly eller tog? Greit nok ett elendig eksempel. Litt sjekk.. 236 voldtekt i 2014... De aller fleste er fordi kjæresten er til en 16ishåring er 15 eller yngere... Ellers er det familie og venner som er årsaken... Ingen tall om innvandrere som er oppgitt.. Blind vold eller voldtekt gjort av en innvandrer er en marginal prosent.... Hvor har du det ifra? Sist jeg sjekket så var over 60% av de med voldtektsdom i Oslo folk med innvandrerbakgrunn, 80% av de ikke vestlige. Innvandrerbefolkningen i Oslo er på 32%, hvor mange av de 32% som er ikke vestlige vet jeg ikke. Dette for 2015 Endret 22. april 2016 av Januar333 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Vi har i dag antakeligvis 150 innvandrere med norsk statsborgerskap som kan defineres som terrorister, samt flere hundre(om ikke tusen) som er i en radikaliseringsprosess til å bli det. Sier vel litt om hvilken fremtid vi har i vente når vi ønsker å importere enda flere. Endret 22. april 2016 av MrL 4 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Vi har i dag antakeligvis 150 innvandrere med norsk statsborgerskap som kan defineres som terrorister, samt flere hundre(om ikke tusen) som er i en radikaliseringsprosess til å bli det. Sier vel litt om hvilken fremtid vi har i vente når vi ønsker å importere enda flere. Sorry, men vi importerer ikke radikale muslimer, men vi tar i mot flyktinger som er dødsdømt i eget land... Jeg forstår for all del at en og annen person fra utlandet kan være ustabil og ikke helt inneforstått med norsk lov og kultur.. Men da bør vi heller fokusere på intigreringsprosessen fremfor å ta alle under en og samme kam.... Dette er jo trossalt mennesker som bare har opplevd krig og anariki i hele sitt liv og kjenner ikke til noe annet.... Det er viktig at de kan føle seg trygg her, ikke få slengt etter seg noen faser på gaten og beskylt for terror de selv er utsatt for.... Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Vi tar inn alt for mange allerede. Det er ikke kapasitet. Typisk EU som pakker sine problemer på land som ikke er med. Hadde vært flau hvis jeg var fra et EU land.En Union med 500 millioner innbyggere må ha hjelp av et land med 5 millioner innbyggere. Det blir konge når når GB melder seg ut å vi kan legge press på EU, i bestefall få slutt på unionen.. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Vi har i dag antakeligvis 150 innvandrere med norsk statsborgerskap som kan defineres som terrorister, samt flere hundre(om ikke tusen) som er i en radikaliseringsprosess til å bli det. Sier vel litt om hvilken fremtid vi har i vente når vi ønsker å importere enda flere. Sorry, men vi importerer ikke radikale muslimer, men vi tar i mot flyktinger som er dødsdømt i eget land... Jeg forstår for all del at en og annen person fra utlandet kan være ustabil og ikke helt inneforstått med norsk lov og kultur.. Men da bør vi heller fokusere på intigreringsprosessen fremfor å ta alle under en og samme kam.... Dette er jo trossalt mennesker som bare har opplevd krig og anariki i hele sitt liv og kjenner ikke til noe annet.... Det er viktig at de kan føle seg trygg her, ikke få slengt etter seg noen faser på gaten og beskylt for terror de selv er utsatt for.... Lol, det at de ikke er radikale når kommer inn betyr ikke at de ikke blir det. Innvandringen utgjør en stor trussel, det sier til og med PST så du trenger ikke å ta min mening på det. Det du sier om at en eller annen i ny og ne vil være ustabil er det samme som å si "Et par drap, voldtekter her og der må vi jo bare godta". Du kan gjerne godta det, jeg gjør det ikke. Det er ikke mulig å ha en integreringsprosess som stopper dette når innvandringen høy, vi ender bare med å ødelegge landet vårt som Sverige har allerede delvis gjort. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Lol, det at de ikke er radikale når kommer inn betyr ikke at de ikke blir det. Innvandringen utgjør en stor trussel, det sier til og med PST så du trenger ikke å ta min mening på det. Det du sier om at en eller annen i ny og ne vil være ustabil er det samme som å si "Et par drap, voldtekter her og der må vi jo bare godta". Du kan gjerne godta det, jeg gjør det ikke. Det er ikke mulig å ha en integreringsprosess som stopper dette når innvandringen høy, vi ender bare med å ødelegge landet vårt som Sverige har allerede delvis gjort. Hvis du ikke vil godta en eneste voldtekt så har jeg et supert forslag. Vi tar inn 218 små jenter, også kaster vi ut deg og 217 andre menn. Befolkningen vil være den samme, men antall voldtekter vil statistisk sett gå ned. Deal? 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Lol, det at de ikke er radikale når kommer inn betyr ikke at de ikke blir det. Innvandringen utgjør en stor trussel, det sier til og med PST så du trenger ikke å ta min mening på det. Det du sier om at en eller annen i ny og ne vil være ustabil er det samme som å si "Et par drap, voldtekter her og der må vi jo bare godta". Du kan gjerne godta det, jeg gjør det ikke. Det er ikke mulig å ha en integreringsprosess som stopper dette når innvandringen høy, vi ender bare med å ødelegge landet vårt som Sverige har allerede delvis gjort. Hvis du ikke vil godta en eneste voldtekt så har jeg et supert forslag. Vi tar inn 218 små jenter, også kaster vi ut deg og 217 andre menn. Befolkningen vil være den samme, men antall voldtekter vil statistisk sett gå ned. Deal? Hvis du tar med de 200 norske innvandrerne som forsatt befinner seg i Norge å regnes som mulige terrorister, samt nekter inngang til de 150 andre som allerde betegnes som terrorister når de kommer hjem fra Syria, så ofrer jeg meg gjerne Hvor mange etniske norske terrorister hadde vi igjen.. var det ikke 1? Skulle statistikken tilsi at vi burde hatt langt flere norske terrorister gi med at det er X antall ganger mer nordmenn i Norge? Rart det der.. Kanskje vi burde kaste ut alle innvandrere fra Norge, så hadde vi statistisk sett blitt kvitt 99% av terroristene. Deal? Endret 23. april 2016 av MrL Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hvis du tar med de 200 norske innvandrerne som forsatt befinner seg i Norge å regnes som mulige terrorister, samt nekter inngang til de 150 andre som allerde betegnes som terrorister når de kommer hjem fra Syria, så ofrer jeg meg gjerne Hvor mange etniske norske terrorister hadde vi igjen.. var det ikke 1? Skulle statistikken tilsi at vi burde hatt langt flere norske terrorister gi med at det er X antall ganger mer nordmenn i Norge? Rart det der.. Kanskje vi burde kaste ut alle innvandrere fra Norge, så hadde vi statistisk sett blitt kvitt 99% av terroristene. Deal? Jeg snakker ikke om terrorisme, men om voldtekt. Dette er rimelig enkelt, etnisk norske menn voldtar mer enn jenter som ikke er etnisk norske. Det regner jeg med du er enig i, ikke sant? Så, hvis du ikke vil godta en eneste voldtekt, så kvitter vi oss med etnisk norske menn. Vi må nok kvitte oss med menn som ikke er etnisk norske også, ja. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Hvis du tar med de 200 norske innvandrerne som forsatt befinner seg i Norge å regnes som mulige terrorister, samt nekter inngang til de 150 andre som allerde betegnes som terrorister når de kommer hjem fra Syria, så ofrer jeg meg gjerne Hvor mange etniske norske terrorister hadde vi igjen.. var det ikke 1? Skulle statistikken tilsi at vi burde hatt langt flere norske terrorister gi med at det er X antall ganger mer nordmenn i Norge? Rart det der.. Kanskje vi burde kaste ut alle innvandrere fra Norge, så hadde vi statistisk sett blitt kvitt 99% av terroristene. Deal? Jeg snakker ikke om terrorisme, men om voldtekt. Dette er rimelig enkelt, etnisk norske menn voldtar mer enn jenter som ikke er etnisk norske. Det regner jeg med du er enig i, ikke sant? Så, hvis du ikke vil godta en eneste voldtekt, så kvitter vi oss med etnisk norske menn. Vi må nok kvitte oss med menn som ikke er etnisk norske også, ja. Og jeg snakker om å godta flere voldtekter, vi kan aldri totalt forhindre det. Og det du sier er feil, hadde vi kvittet oss med alle nordmenn og "byttet de ut" med innvandrere hadde det blitt flere voldtekter, da innvandrere står for langt flere voldtekter enn nordmenn i forhold til sin andel av norske befolkning. Men min største bekymring i forhold til innvandring er ikke voldtekt, det problemet er størst når de først kommer til landet. Største problemet er som jeg har nevnt over her: radikale islamistiske grupper som vi i praksis talt mater med hver ekstra innvandrer vi tar inn, samt andre mindre radikale grupper som vi ser danner seg i bydeler flere steder i Europa, som tydeligvis ikke klarer å innrette seg etter nasjonale lover da de mener guds lover står over. Endret 23. april 2016 av MrL Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Og jeg snakker om å godta flere voldtekter, vi kan aldri totalt forhindre det. Og det du sier er feil, hadde vi kvittet oss med alle nordmenn og "byttet de ut" med innvandrere hadde det blitt flere voldtekter, da innvandrere står for langt flere voldtekter enn nordmenn i forhold til sin andel av norske befolkning. Men min største bekymring i forhold til innvandring er ikke voldtekt, det problemet er størst når de først kommer til landet. Største problemet er som jeg har nevnt over her: Integrering, derav radikale islamistiske grupper som vi i praksis talt mater med hver ekstra innvandrer vi tar inn. Aha, så når du sier at du ikke er villig til å godta en eneste voldtekt, så er det du mener at du ikke har problemer med å godta dagens nivå av voldtekter, men vil ikke ha flere. Got it. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Og jeg snakker om å godta flere voldtekter, vi kan aldri totalt forhindre det. Og det du sier er feil, hadde vi kvittet oss med alle nordmenn og "byttet de ut" med innvandrere hadde det blitt flere voldtekter, da innvandrere står for langt flere voldtekter enn nordmenn i forhold til sin andel av norske befolkning. Men min største bekymring i forhold til innvandring er ikke voldtekt, det problemet er størst når de først kommer til landet. Største problemet er som jeg har nevnt over her: Integrering, derav radikale islamistiske grupper som vi i praksis talt mater med hver ekstra innvandrer vi tar inn. Aha, så når du sier at du ikke er villig til å godta en eneste voldtekt, så er det du mener at du ikke har problemer med å godta dagens nivå av voldtekter, men vil ikke ha flere. Got it. Jeg har aldri sagt jeg ikke godtar en eneste voldtekt, jeg henviste over her til å godta ekstra drap og voldtekter som følge av flyktningstrømmen, da innvandrere derav spesielt flyktinger har en statistisk høyere sannsynlighet for overfallsvoldtekt(I Tyskland har vi tilfeller der flyktinger har voldtatt hver 3 dag), og vi kan derfor forvente en stor økning - noe jeg ikke aksepterer. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg har aldri sagt jeg ikke godtar en eneste voldtekt, jeg henviste over her til å godta ekstra drap og voldtekter som følge av flyktningstrømmen, da innvandrere derav spesielt flyktinger har en statistisk høyere sannsynlighet for overfallsvoldtekt(I Tyskland har vi tilfeller der flyktinger har voldtatt hver 3 dag), og vi kan derfor forvente en stor økning - noe jeg ikke aksepterer. Ok, så vi har slått fast at du godtar dagens nivå av voldtekter og drap. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Jeg har aldri sagt jeg ikke godtar en eneste voldtekt, jeg henviste over her til å godta ekstra drap og voldtekter som følge av flyktningstrømmen, da innvandrere derav spesielt flyktinger har en statistisk høyere sannsynlighet for overfallsvoldtekt(I Tyskland har vi tilfeller der flyktinger har voldtatt hver 3 dag), og vi kan derfor forvente en stor økning - noe jeg ikke aksepterer. Ok, så vi har slått fast at du godtar dagens nivå av voldtekter og drap. Her er et tips: Forsøk å slutte å diskutere på nivået med en 5 åring, og kom heller med mot argumenter på det som faktisk er tema og fakta her. Lykke til. Endret 23. april 2016 av MrL Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 (endret) Her er et tips: Forsøk å slutte å diskutere på nivået med en 5 åring, og kom heller med mot argumenter på det som faktisk er tema og fakta her. Lykke til. Jeg prøver å ta deg på alvor; jeg antar at du ikke bare driver med tomme retoriske triks, men faktisk er ærlig. Om det får meg til å virke som en femåring, så vet jeg ikke hvem av oss det er verst for. - Du sier at Krozmar er villig til å godta voldtekt/drap/terrorisme fordi han ikke motsetter seg innvandring, og fordi mer innvandring kan føre til mer drap/voldtekt/terrorisme. - Jeg sier at du, på grunn av din egen resonnering, er villig til å godta dagens nivå av voldtekt og drap, fordi du ikke er villig til å kaste ut menn, fordi færre menn kan gi færre voldtekter og drap. Jeg er helt enig, det er tullete å si at du godtar voldtekt og drap. Men, jeg synes også det er tullete å si at Krozmar gjør det, noe du åpenbart er uenig i. Så, spørsmålet er om du vil: 1. Innrømme at du godtar voldtekt og drap. 2. Innrømme at det var tullete å si at Krozmar godtar voldtekt og drap. 3. Ingen av delene, noe som avslører at det var tom retorikk, et forsøk på å sette Krozmar i et dårlig lys for å fremme egen sak. Dette må vel ha løftet meg fra en femåring til minst en barneskoleelev? Endret 23. april 2016 av Sheasy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå