AfterGlow Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 «Shock Clock» skal være et effektivt vekkerklokke-alternativ for de morgentrege.Dette armbåndet vekker deg med et elektrisk støt om morgenen Lenke til kommentar
Horge Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Dette armbåndet ligger an til å bli obligatorisk tilbehør for utviklere som tar del i 'Share the pain'-programmet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Man skal være ganske morgentrøtt for å trenge en slik også Jeg er ekstremt trøtt om morgenen, men 2 vekkerklokker holder for min del. Endret 22. april 2016 av Apox Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 "Dersom man vet at man har problemer med å komme seg opp om morgenen kan man imidlertid aktivere låsing for slumrefunksjonen. Denne fungerer ved at slumringen kun kan deaktiveres dersom armbåndet registrerer at du er oppe og går." Med mindre låsemekanismen for selve lenka også er elektronisk og låst inntil man er oppe og går så er det jo en smal sak å ta den av seg, i (halv)søvne, og dermed bli kvitt smerten... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Jeg kan kansellere 5 alarmer og ikke huske det når jeg våkner noen ganger. Dette er noe jeg kjøper snart. Håper bare du kan bruke android på/via PC for å stille den inn. Endret 26. april 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg