akelbo Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 DICE flytter lanseringen til juni for å finpusse spillets sosiale funksjoner.Mirror’s Edge Catalyst er utsatt igjen Lenke til kommentar
Presper Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Så lenge spillet fungerer som det skal ved launch er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
spillhekta Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Ihvertfall noen som bryr seg om kvalitet Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Bra de fokuserer på det som er viktig.... Not! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Vet ikke hva jeg syns etter betaen men. Liker nye kampsystemet, føler man virkelig sparker noen men selve verdenen er virkelig livløs. Dagens pcer klarer 100x mer enn dette her, så er nok konsollene igjen som holder tilbake. Utrolig synd. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Er ikke mye liv nei, men man befinner seg jo oppe på toppen av skyskrapere. Er jo uansett ganske livløst der oppe. Ellers har jeg ikke helt fått følelsen av "open world", man springer jo på helt samme måten som tidligere langs predefinerte "stier". (Ikke at det er dårlig altså) Endret 25. april 2016 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå