Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Jeg er en jente på snart 20 som skal jobbe i sommer, og derfor tenker å reise på ferie før selve sommerferien. Venner kan ikke bli med før ferien, og må derfor reise alene. Å reise alene er noe jeg har hatt lyst til en stund og. Det jeg er mest ute etter er egentlig soling på stranden, slappe av, kanskje shoppe litt, mulighet til å bli kjent med folk og kanskje gå ut på kvelden om jeg blir kjent med noen. Jeg er da ute etter et sted som ikke er så langt/dyrt å reise til, relativt trygt for en ung jente om man tar forhåndsregler, et sted som er nær både strand, shopping osv. Jeg har tenkt litt på Malaga eller Alicante, mest pga det går direktefly fra der jeg bor. Er det noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Begge byene du nevner er fint. Jeg vil i tilleg anbefale deg å sjekke ut Cadiz og Barcelona. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Takk Skal sjekke litt ut. Forresten, hadde vært greit med et sted jeg kan ta offentlig transport til hotellet. Vet ikke hvor lurt det er å ta taxi helt alene som jente... I Malaga vet jeg iallefall det går tog Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Jeg er usikker på om det er noen internasjonale flyplasser rett ved Cadiz. Vet det er ved Málaga men det et et lite stykke unna. Cadiz er såpass liten at det funket å gå fra togstasjonen til alle sentrale hotell. Jeg likte strandlivet det veldig godt. I Barcelona et det ikke problem med offentlig transport. Strandlivet der går for å være veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Ok, takk Har vært i Malaga en gang før, men husker ikke heelt hvordan det var der. Det viktigste er egentlig at det er sol, og at jeg kan gå fra sted til sted.(Utenom flyplassen da). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Palma de Mallorca. Sol og shopping samt buss til byen. Fra flyplassen i Malaga kan du ta bus eller tog både inn til Malaga, som også har grei shopping, eller vestover til mindre steder hvor det er mere strand og mindre shopping. Ellers kan du få med buss om du reiser charter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Takk:) Tenker kanskje charter er greit, for da er det litt lettere å komme seg til og fra flyplassen osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå