Lassern Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Sleeping Beauty Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Du har tidligere nevnt at denne holder seg ikke lenge i ro så kanskje ligger grunnen der til at jeg føler at du kanskje kom for nær i forhold til nærgrensa. Funker som det er i litt softet også selv om jeg tenker ørlite mer skarphet. Ja, herrene Smaken og Baken skal jo liksom alltid være med. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Et meget fint portrett av den skjønne. Bruken av begrenset fokus gav det ett kledelig drømmeaktig preg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Du er flink på disse dyreportettene. Spesielt bilde der bare øyet er i fokus. Ble stilig, synes jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 Tusen takk for hyggelige kommentarer, Roar, Rolf, Fredrik og TCL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg