Gå til innhold

Oppsigelse i jobb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er enda i prøveperiode, argo du har 1 mnd oppsigelsestid, og sier du opp 25. april, er siste arbeidsdag 25. mai. (går fra dato til dato som det står i kontrakten).

Ett ekstrasvar: Tenk deg godt om før du sier opp... Å være student er ikke billig, og pengene kommer utrolig godt med når du skal studere... Joda, du får stipend, men det er ikke allverden... Hadde selv jobb gjennom hele studietiden. Vurder å heller jobb som en helt TIL du begynner å studere for så å si opp og fokusere på studiene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med PerAndre123 der. De fire jobbene jeg har hatt siden jeg gikk ut at VGS, har jeg vært heldig og fått på første forsøk. Men så sa jeg opp jobben, pga jeg tenkte å satse ekstra på studiene ett år. Men siden da (høsten 2014), så har arbeidsmarkedet blitt endel tøffere, og folk lurer på hvorfor jeg ikke har jobbet på 1.5 år (selv om jeg studerer ved siden av). Så du bør i det minste vurdere å beholde den slik at du kan være tilkallingsvikar. Noen ekstra tusenlapper pga du jobber nå og da i helger og ferier, kommer svært godt med oppå studielånet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...