Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Speil , speil på veggen der... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Jeg vet jo ikke hvilket muligheter du hadde til å unngå den hvite bilen nede i venstre hjørnet. Mye kunne vært gjort ved å ta en beskjæring rett under hjulene på speilbildet av den hvite til høyre eller kanskje akkurat så den store frontlykta forsvant og til venstre rett i venstrekanten på det mørke stolpehengende rektangelet i stående format. Da blir det så lite hvit igjen at de to utenfor tar oppmerksomheten. Det hvite er dessuten ikke utbrent så muligheten for å isolere det og dra ned lyset så det blir mørkere er også tilstede. Men man bør kanskja ha bala med sånt en 10 års tid for å se slike muligheter med det samme? Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hei Roar ! Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv kommentar ! Har forsøkt meg på en beskjæring som foreslått , men å dra ned lyset er jeg ikke så god på . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg