Syklofanten Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg får plutselig ikke lyd i headsetet mitt når det er koblet til laptopen. Hva kan det skyldes? Lyden fungerer når headsetet ikke er koblet til. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Gå på avspillingsenheter på lyd-ikonet nederst i høyre hjørne og velg enheten (headset) og set som default. 1 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Gå på avspillingsenheter på lyd-ikonet nederst i høyre hjørne og velg enheten (headset) og set som default. Når jeg kobler til headsetet kommer det opp på skjermen: "You just plugged a device into the audio jack". Likevel kommer ikke headsetet opp på listen over "Playback devices" når jeg gjør som du sier. Edit: Jeg vet at headsetet fungerer. Testet det nettopp på telefonen. Endret 21. april 2016 av Syklofanten Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Et raskt søk hos Microsoft ga meg dette svaret: a) Right click on the “Volume icon” on the bottom right corner. b) Select “Recording devices”. c) Under the “Recording” tab right click on the white empty space and check the box that says, “Show disabled devices” and “Show disconnected devices”. d) Right click on “Stereo Mix” and “Enable” this device. e) Highlight “Stereo Mix”, click on “Properties” and go to the “Listen” tab. f) Check the box "Listen to this device", also change the drop-down box below "Playback through this device" to be your second audio device. g) To verify that you've done this correctly, go back to the sound dialog tab “Playback”, you should now see both of your audio devices showing the little green graphs moving. 1 Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Dessverre ingen suksess. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Dessverre ingen suksess. Windows 7, 8 eller 10? Lenke til kommentar
Syklofanten Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Dessverre ingen suksess. Windows 7, 8 eller 10? 10 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Dessverre ingen suksess. Windows 7, 8 eller 10? 10 Har du installert riktig driver for lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå