OriginalJedi Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jeg er en kar i begynnelsen av 20-årene som trenger noen reiseideer. Nå har det seg sånn at samtlige av mine venner ikke har mulighet til å bli med på noe ferie til sommeren. Jeg ikke orker å være hjemme hele sommeren når jeg både har råd, lyst og mulighet til å gjøre noe. Skulle gjerne hatt noen ideer, eller forslag til hvilke muligheter som finnes for single som ønsker å reise. Glad i naturen, opplevelsesreiser er bra, og stort pluss om det er sosialt. Backpacke er selvfølgelig en mulighet, men vil helst slippe å måtte planlegge alt selv. Har tittet i gjennom hvitserk (mye fint der), lurer på om det finnes andre lignende sider? Alle forslag settes stor pris på. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Færøyene og Island - ferge fra Hirtshals, glem egen bil, på Island leier du en passe utstyrt terrengbil med campingutstyr, og kjører øya rundt, eller så langt du rekker... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-j3p7SYb6 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Har du sett på Intrepid Travels og G Adventures? De har gode tilbakemeldinger og mange turer over alt Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Ta en safari i Afrika. Du plasseres vanligvis i bil med en gruppe som reiser sammen i ca en uke. Topp naturopplevelse. Reiste rundt i Tanzania i juli 2014 med Tarangire, Ngorongoro og Serengeti. Badeturen til Zanzibar ville jeg derimt droppet, var hverken bra bading eller særlig spennende. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Nepal, veldig trygt land, er et av de billigste landene i verden 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Nepal, veldig trygt land, er et av de billigste landene i verden Joda, men det er ganske ekstremt mye regn der om sommeren. Og de har vel ikke kommet så langt i oppbyggingen etter jordskjelvet. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg er selv en singel jente i 20-årene, og jeg elsker å reise rundt i Irland. Fullt av fine og billige vandrerhjem der man fort blir kjent med nye mennesker, og massevis av puber og fine ting å se. Ikke for stort land og bussforbindelse overalt. Greit å dra andre steder enn kun Dublin. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) http://www.lapoint.no/Surfing på Sri Lanka eller Portugal.Perfekt for en kar i begynnelsen av 20-årene, det er mange som reiser alene dit. Endret 8. mai 2016 av Kablam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå