Darklordoo7 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Har 2 kits på 2x2 GB. 8GB til sammen. Ser at hvis du skal kjøpe ny koster dominator ca 1000kr for 8GB. Hvor mye burde jeg ta for det? De er ca 5 år gamle, men fungerer bra. http://www.corsair.com/en-us/cmp8gx3m2a1600c9 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Ser de går mellom kr.250-500,- på finn. Så et sted mellom der er vel ikke urealistisk. Selv pleier jeg å ta nypris delt på 2, med mindre det er veldig gamle komponenter... Da vurderer jeg heller å gi bort. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Jeg hadde ikke kjøpt disse brikkene selv om jeg fikk slengt dem etter meg. Dette er trolig DDR3 teknologi , kanskje DDR2? Dagens pc'er kommer nå med DDR4 så disse brikkene er ikke akkurat fremtidsrettet , levetiden på minne er også litt vilkårlig , men der er heldigvis Corsair relativt ok. Så summa summarum kanskje noen hundrelapper om du er heldig ja. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Derfor jeg skrev hva jeg gjør med eldre hardware. Akkurat hva du velger her er vel likegyldig. Jeg ser for meg at TS kan få et par hundrelapper for de. Men ikke stort mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå