antvart Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Hei! Jeg har en Peugeot 406 2.0 HDI 02'. Her om dagen når jeg starta bilen så starta vifta på full guffe, uten at jeg fikk justert den ned... Symbolet i displayet viser at jeg skrur ned vifta, men den går bare like fort... Har koblet fra batteriet, men uten hell. Noen som Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Er det motstandsnettverk på denne kan det hende det er det som har tatt fyken. Men du burde ha kunnet stoppe den. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Hvilken vifte? Radiatorvifta? På min Peugeot 406 opplevde jeg nok liknende. Radiatorvifta gikk lenge etter at motoren var kald. Et relé helt framme under panseret hadde låst seg i stilling "på". Kostet en hundring å kjøpe nytt. Lett å montere. Hvis reléet er feilen, bytt alle 3. Hos meg røk to av dem med kort mellomrom. EDIT: ser du mener kupévifta. Endret 21. april 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå