john_petter Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 General Store Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Jo, han der ute på høyrevingen i diverse versjoner hang fortsatt som farga blekkplater på diverse landhandlervegger da jeg var guttunge også. Nå bryter han vel egentlig med reklameforbudet, men jeg tror ikke noen vil bry seg for dette er vel mest snakk om historiekuriositet. Jeg tror jeg ville sløyfa hele vinduet med hvit ramme samt tatt en beskjæring nede over det rekkverket eller hva det er for noe. Resten står helt fint aleine - eller bør kanskje helst også gjøre det? Roar Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Glad jeg er ferdig med han Tidemann. I hvert fall inntil videre...men skulle gjerne hatt et sånt skilt Har gjort en beskjæring på ny versjon. Takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 22. april 2016 Forfatter Del Skrevet 22. april 2016 Men ble det en bedre versjon..? Ikke sikker på at jeg synes det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg