Lasse Lindgren Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Svane i motlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Se he,r ja - gjøre seg til og vinke pent til fotografen som fikke et flott bilde i god komp med svana plassert i det gyldne snitt. Fint lys og ditto skarphet henter farger og særs gode detaljer i vingefjærene. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Utrolig flott bilde Lasse! Litt av et blinkskudd! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Hei, Lasse. Et utrolig vakkert bilde av sangsvane, - sylskarpt og med et vell av detaljer ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. april 2016 Del Skrevet 23. april 2016 Hei, Lasse. Et utrolig vakkert bilde av sangsvane, - sylskarpt og med et vell av detaljer ! M v h Albert. Hei, igjen, Lasse. Jeg skulle naturligvis ha skrevet knoppsvane, men jeg tenkte sangsvane fordi jeg har planlagt en tur til Hæra Naturreservat i Trøgstad i indre Østfold i dag, og der er det ofte mange sangsvaner ! God helg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg