Dr. Brodsky Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Jeg er på jakt etter et sted i skyene for å både oppbevare og dele filer, men har fått problemer med å navigere meg frem til riktig plass. Jeg har allerede konto hos Dropbox, og bruker dette en del til deling av filer, men 2,75 GB gir meg ikke akkurat mulighet til å bruke det som en ekstern disk. Min første tanke var å oppgradere til 1TB, men jeg fant prisen på 99,99 Euro i året noe stiv. Etter litt roting rundt på nettet fant jeg frem til at Office 365 inkluderer 1 TB lagring i sitt abonnement, og de skal kun ha 59,99 USD i året. Jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg har gått glipp av noe viktig her for Officepakken + 1 TB lagring + 60 ringeminutter via Skype til $59,99 er vel en bedre deal enn 1 TB lagring for €99,99...? Jeg har klart meg lenge uten Office, og jeg trenger i hvert fall ikke ringeminutter til Skype, men prisen er jo fremdeles mye lavere. Allikevel frister Dropbox mest; dyrt er jo som regel bedre! Endret 21. april 2016 av Dr. Brodsky Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Jottacloud. Servere i norge, 10TB til 59kr. Jeg er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Takk for svar. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå