Mala Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 (endret) Selvsagt, men jeg tenker også på "screen-to-body-ratio" Her ligger vel Apple generelt bakpå i grunn. Endret 25. april 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Selvsagt, men jeg tenker også på "screen-to-body-ratio" Her ligger vel Apple generelt bakpå i grunn. Ahhh..."screen-to-body-ratio" ja. Det noen ikke-iPhone-folk på interwebben fant på å furte over når det ikke var noe annet å furte over... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Ikke uventet respons fra forumets selvutnevnte Apple Defense Force 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Ikke uventet respons fra forumets selvutnevnte Apple Defense Force Å du verden, er jeg det...(?) Jaja...du vet at det er forskjell på "forsvare" og "forklare"? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Om det var forklaringen din på det begrepet så skal du få lov til å mene det altså. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 25. april 2016 Del Skrevet 25. april 2016 Om det var forklaringen din på det begrepet så skal du få lov til å mene det altså. Takk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå