Darklordoo7 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Min intel i7 930 har pleid å vært 50-60 grader idle. Jeg har nå byttet kjølepasta (det var ganske gammel kjølepasta på den fra før) Nå er den rundt 40 grader idle, er dette bra? Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Det er bra. Eller spørs jo hvilken kjøler du har, men er en bra reduksjon i idle temps bare ved bytte av pasta. Lenke til kommentar
Darklordoo7 Skrevet 21. april 2016 Forfatter Del Skrevet 21. april 2016 Har intel stock kjøler, ikke noe spesiell. Den gamle kjølepastaen så ganske ødelagt ut. Jeg har lyst til å ta av kjøleren og se hvordan pastaen ble (første gang jeg har byttet kjøle pasta) vil dette ødelegge den eller noe? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Har intel stock kjøler, ikke noe spesiell. Den gamle kjølepastaen så ganske ødelagt ut. Jeg har lyst til å ta av kjøleren og se hvordan pastaen ble (første gang jeg har byttet kjøle pasta) vil dette ødelegge den eller noe?Hvis du tar av kjøleren for å sjekke, må du legge på ny pasta. 40 idle med stock kjøler er så bra som det blir. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 21. april 2016 Del Skrevet 21. april 2016 Idle temps sier oss ingenting. Si heller hvordan temps du har under last ☺ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå