Liquidkey Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Har et bet inne på Portugal, men når jeg ser Island kjempe og den tallrike fansen, så er det vanskelig å ikke håpe at de overrasker her. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Er Portugiserne immune mot å synge? Er jo bare en konstant pipekonsert fra den gjengen der. Island eier dem på tribunen! Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Vanvittig spenst på Ronaldo. Kommer like høyt opp som når keeperen hopper og strekker henda i været. O_o. Kom igjen nå Island! Edit: Yess da! Kan se ut til å bli en av de mest spennende gruppene hittil, begge favorittene taper poeng i sine første kamper. Endret 14. juni 2016 av blured Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Fantastisk! Imponert! Bittelille Island som tar poeng mot et Portugal som hadde fortjent alle tre! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jaaa Er jo ekstra gøy når de fjerne smilet til klysa Ronaldo Kanskje Ronaldo hørte på The Mountain Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Syk stemning i Reykjavik nå, og jeg har sååå vondt i halsen etter å ha stått og skreket av full hals på EM-torget i to timer! Hjemme for å få meg litt mat før jeg drar ut og blir med på festen igjen. ÁFRAM ÍSLAND!!!! 1 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Imponerende av Island idag. Gruppa ble litt mer åpen enn jeg trodde på forhånd med Island og ungarn som tok poeng, men for all del fortjent. kan bli noen tette oppgjør i gruppa 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Noen andre enn meg som kjenner saltsmak i munnen? Smaker som Ronaldos tårer. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Sutre, sutre. http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/em/Ronaldo-langer-ut-mot-destruktive-Island--Feiret-som-om-de-hadde-vunnet-EM-765905_1.snd Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Jeg liker Ronaldo og alt han har gjort, men når han sier det han sier fremstår han som en patetisk liten drittunge. Mistet litt av respekten for ham nå... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Skal ikke si at det ikke er sant, men det må de jo bare takle. Island må gjøre det de kan med sine ressurser, det må jo Ronaldoa også skjønne.Hvis Portugal ikke takler at et lag spiller sånn, kan de ikke regne med å nå langt. Det hører med. Resultatet teller.Island har ikke gjort noe gale.Minner veldig om Drillos på 90 tallet. De fikke også endel sånne reaksjoner. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Og Hellas i 2004. Dæven så keisame kampar, men dei vann heile greia. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Aldri skjønt sutring over hvordan lag spiller så lenge de ikke spiller stygt. Når det gjelder Ronaldo er jeg bare drittlei hele fyren. Det er selvfølgelig personligheten hans som har gjort han best, men jeg takler ikke slike mennesker. Endret 15. juni 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå