Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Uenig, Wilshire har ikke en DRITT å gjøre i den troppen. Mange på lista foran ham. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Wilshere har alltid vært god på landslaget. Det er Barkley som burde vært utelatt Lenke til kommentar
matte geek Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Se der ja! Townsend er ute, Drinkwater ute og .. jeg ser ikke hvem jeg savner.. Regner med at England flopper som vanlig, når de gang etter gang begår samme tabbe. Er ikke lurt å følge samme tankegang som Spania gjorde under 2014 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Er jo ganske annerledes for England denne gangen i forhold til tidligere mesterskap. De har beholdt treneren for en gangs skyld. De lekte seg gjennom kvaliken og vant alle kampene. De har EMs yngste tropp, og har tatt flere sjanser i uttaket enn de tidligere som har vært grå og kjedelige. Englands største svakheter er dekningen i midtforsvaret og en eventuell skade på Dier. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 En annen svakhet er at de har ingen vinger/kanter. De har Sterling, that's it. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Det går jo an å spille fotball uten kanter/vinger med f.eks. 4-4-2 diamant eller "kanter" som trekker mye inn (litt som Liverpool spilte under Klopp denne sesongen med tierne Coutinho og Lallana på hver sin kant). Som sagt har jo Lallana stort sett spilt høyre "kant" under Klopp og jeg regner med at han kommer til å brukes en del på høyre for England også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Heter du Spania eller Brazil eller har veldig godt bedekte plasser uansett er jeg enig, men et lag som England lider nettopp av det faktum at de spiller uten kanter. Å spille diamant uten vinger krever veldige gode "innovertrukne" kanter. Lallana er ikke på det nivået, tyvärr. Det kan fort bli deres undergang. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Med diamant tenkte jeg helst en smal diamant og ikke en med innovervendte kanter. Altså med et arbeidsjern av en CDM (Dier for Englands del), to indreløpere som jobber hardt begge veier (f.eks. Rooney og Milner) og en tier (Lallana, Barkley, Sterling) med en targetman-spiss (Kane) og en for bakrom (Vardy). Et slikt oppsett kan fungere i et samspilt lag der f.eks. 1-2 fra midtbanen holder igjen mens backene ligger bredt offensivt. Med innovervendte vinger ville jeg muligens spilt en 4-2-3-1-variant. Det jeg regner med at vi får se fra Hodgson er en 4-4-2 der Dier, Rooney og Milner kjemper om plassene sentralt (med Barkley, Wilshere og kanskje Henderson som jokere), med Sterling til venstre og Lallana til høyre og Kane og Vardy på topp. Det er heller ikke umulig at Sturridge, Rashford eller Vardy må bekle en høyrekant-posisjon. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Rashford ender nok kanskje fort opp som høyrekant grunnet få og dårlige alternativer Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Det kan godt hende. Jeg tror Lallana starter til høyre og hvis han ikke gjør det bra får nok Rashford sjansen. Heller ikke utenkelig at Sturridge blir plassert til høyre, selv om han på ingen måte duger som ving. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Snart første kamp i gruppa. Jeg tror Wales tar den. Det kan fort bli mye dårlig dømming i denne kampen da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Lukter uavgjort på lang vei. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hva i huleste helvete er det Ramsey har gjort med håret sitt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Nå er engelske supportere i gang med bråk igjen. Forbannede idioter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Heia Wales, Slovakia og Russland! Faen, for en redning da! Endret 11. juni 2016 av Egg Shen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Wales heldige nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå