zeebra Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Merkelig med den Engelske måltørken i EM.. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Nesten like frusterende å se på England som United. Ser ut til at jeg burde sett på Wales i stedet... Ja. Tabbe å se England kampen. Kjedelig. De har vært gode på passninger og gjennombruddspassninger da. Endret 20. juni 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Nesten like frusterende å se på England som United. Ser ut til at jeg burde sett på Wales i stedet...Ja. Tabbe å se England kampen. Kjedelig. Det bør vel ikke komme som en overraskelse på noen. Valgte å se Wales fra start, nettopp av denne grunnen. Endret 20. juni 2016 av Liquidkey Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Aha... Nå forstår jeg. England forsøker å bli nummer 2 i sin gruppe. Da ser det ut som de kan komme til å møte Island med mindre Island vinner gruppen og deretter sannsynligvis Frankrike i kvartfinale. Da slpper England en potensiell kvartfinale mot Italia/Belgia og kan har mulighet til å møte rivalen Frankrike og slå de ut på hjemmebane. Endret 20. juni 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Nok ein kjedeleg 0-0 kamp. Gjesp! Begynner å bli eit mønster i dette meisterskapet. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Nesten like frusterende å se på England som United. Ser ut til at jeg burde sett på Wales i stedet...Ja. Tabbe å se England kampen. Kjedelig. Det bør vel ikke komme som en overraskelse på noen. Valgte å se Wales fra start, nettopp av denne grunnen. Bra valg virker det som, selv om jeg ikke vet siden jeg gikk glipp av det som nå er 3-0 foreløpig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Nok ein kjedeleg 0-0 kamp. Gjesp! Begynner å bli eit mønster i dette meisterskapet.Ja,etter to uker med fotball har vi fått hele fire 0-0 kamper (om dette holder seg) gid'a meg altså. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg syns England-kampen har vært veldig underholdende selv om det står 0-0, jeg, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg syns England-kampen har vært veldig underholdende selv om det står 0-0, jeg, da.Riktig. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Aha... Nå forstår jeg. England forsøker å bli nummer 2 i sin gruppe. Da ser det ut som de kan komme til å møte Island med mindre Island vinner gruppen og deretter sannsynligvis Frankrike i kvartfinale. Da slpper England en potensiell kvartfinale mot Italia/Belgia og kan har mulighet til å møte rivalen Frankrike og slå de ut på hjemmebane. Det er vel ikke så mye bedre møte andreplassen i en gruppe der alt fortsatt er så åpent? De kan risikere å møte Portugal (selv om de ikke har vært så gode hittil, tror jeg ikke at det er så mye bedre enn å møte en tredjeplass). Er forresten glad jeg valgte å se Wales-kampen. Har vært utrolig spennende, og god stemning! Er vel fjerde gang jeg hører nasjonalsangen nå Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg syns England-kampen har vært veldig underholdende selv om det står 0-0, jeg, da.Riktig. Ja, enig i et, selv om det er kjedelig for England med 0-0. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Nå må du bestemme deg, sebra.. Du skrev jo lenger opp på siden her at kampen var kjedelig..... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Nok ein kjedeleg 0-0 kamp. Gjesp! Begynner å bli eit mønster i dette meisterskapet.Ja,etter to uker med fotball har vi fått hele fire 0-0 kamper (om dette holder seg) gid'a meg altså. Dette er det EM-et med lavest scoringssnitt til nå. Og jeg antar at det ikke går nevneverdig opp når de lagene som er best organisert defensivt går lenger i mesterskapet. Så jo, det er ganske så dritkjedelig til nå. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Ingen tvinger deg til å se på. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2016 Dritkjedelig EM. England elendig. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 21. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2016 England lider av det samme som Portugal, ineffektivitet. Synes egentlig ikke de har vært noe særlig svakere enn f.eks Frankrike så langt i turneringen, og jeg håper virkelig at vi får ENG-FRA i f.eks kvartfinalen etter hvert. Er ikke så sikker på at England ryker ut der som jeg ville vært før EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå